جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع):

تفکر و روحیه بسیجی عامل پویایی و موفقیت انقلاب است

سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ایلام در نشست مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:جمهوری اسلامی امروز به اوج عزت و افتخار رسیده و مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۶۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ایلام در نشست مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:جمهوری اسلامی امروز به اوج عزت و افتخار رسیده و مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده است.

 جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود : روند تکاملی که در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی طی کردیم بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که از واردات موشک های بی کیفیت به تولید موشک هایی با برد ۲۰۰۰ کیلومتر رسیده ایم، شرایط به گونه ای تغییر کرده که پایگاه‌های آمریکایی مورد هدف موشک ها قرار گرفت اما آنها نتوانستند پاسخی دهند و امروز هم می بینیم با خفت از افغانستان خارج شدند.

وی ادامه داد : اقدام نیروی دریایی سپاه در مقابل شناورها و بالگردهای آمریکایی که نفتکش ما را به سرقت برده و آن را بازگرداندند، نشان‌دهنده موضع قدرتمند جمهوری اسلامی و افول قدرت استکبار است و این نشان می دهد که سرنگونی رژیم آمریکا در حال وقوع است.

سردارکریمیان اظهارکرد: دشمن از هر راهی علیه ما در مقاطع مختلف دریغ نکرده و به دنبال القای ناکارآمدی نظام است و می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیندازند و در این راه ناکام بوده است.

وی افزود:مردم باید اثرگذاری پروژه ها را ببینند و به همین دلیل بسیج به دنبال اثرگذاری بیشتر، بسیج اقشار مختلف را راه اندازی و در درون هر قشری از طریق هیئت‌های اندیشه ورز مسائل را مورد بررسی و احصا قرار می‌ دهد.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) تاکید کرد: کارگروه ها و هیئت های اندیشه ورز بسیج به دنبال تولید اندیشه و فکر عملیاتی برای مردم است، اگر مسئله یابی درست انجام گیرد، قطعاً مشکلات و مسائل مردم بهتر حل خواهد شد.

وی تصریح کرد :بسیج بر مبنای آینده پژوهی و حل مشکلات با تفکر بسیجی حرکت خواهد کرد، ابتکار در کار، دغدغه مندی، استمرار در کار، مسئله یابی، حرکت بر مبنای اصول علمی با تلفیق نگاه انقلابی و جهادی از جمله عوامل موثر بر اهداف و مجامع بسیج است.

 در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات و رأی افراد حاضر در جلسه، مجتبی زینی وند، رحمت بادفر و محمود محمودی به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و ناظر مجمع عالی بسیجیان استان انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار