خبرهای داغ:

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در قیروکارزین/ تجلیل از ادارات برتر در هفته بسیج

برنامه‌های هفته بسیج در قیروکارزین تشریح شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۸۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و جهادی مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد یکی از دغدغه های امامین انقلاب وشاخصه مهم تفکر بسیجی دشمن شناسی است، اظهار داشت: اگر چه همیشه دشمن ادعا میکند گزینه ها روی میز است و همه ما شاهد هستیم دشمن همواره سعی نموده است.

وی گفت: دشمن با جنگ نظامی، فرهنگی، اقتصادی و.... سعی کرده نظام جمهوری اسلامی را محدود کند و جلوی پیشرفت ما را بگیرد؛ اما توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی، راه دشمن را سد کرده و هیچ کاری از پیش نبرده است و با عنایت خدا و سکانداری امامین انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به یک ابرقدرت جهانی شده است .

 سرهنگ رضایی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت واز مسئولین ادارات درخواست کرد اقداماتی از قبیل فضاسازی و پشتیبانی قبل از هفته بسیج انجام دهند و با اجرای برخی برنامه ها و حضور پرشور در هفته بسیج، سپاه وبسیج را در این هفته مقدس یاری نمایند .

در ادامه این نشست، دکتر کریمی، آزاده و یادگار دفاع مقدس و فرماندار بسیجی شهرستان هم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تاکید به همکاری مسئولین ادارات با سپاه و بسیج در زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری بسیجیان و ارزشهای اسلامی، کلیه مسئولین را به همکاری با دولت خدمتگزار در خدمت رسانی به مردم و کنترل بازار سفارش کرد.

در پایان با اهدای لوح یادبودی از طرف مجموعه فرمانداری از زحمات سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین تقدیر کرد؛ همچنین فرمانده سپاه نیز با اهدای الواح تقدیری از طرف فرمانده سپاه فجر از ادارات برتر در هفته بسیج از جنبه های گوناگون تجلیل نمود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها