خبرهای داغ:
مسئول کتابخانه دانشجو ملایر برگزار کرد

برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه های علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه» در ملایر

ملایر-مسئول کتابخانه دانشجو ملایر از  برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه های علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه» به صورت لایو در صفحه اینستاگرام کتابخانه دانشجو شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۳۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه های علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه» در ملایر

فرشته دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه‌های علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه» به صورت لایو در صفحه اینستاگرام کتابخانه دانشجو خبر داد و اظهار داشت: امر مطالعه در راستای پیشبرد اهداف جامعه نقشی اساسی دارد و اهمیت این موضوع از دوران خردسالی بسیار چمشگیر است.

وی افزود: پرورش نسلی که علاقه‌مند به مطالعه باشد جامعه‌ای پویا، اهل تفکر، سازنده و خلاق را نوید می‌دهد بنابراین به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه از سنین کودکی تصمیم گرفتیم شیوه‌ها و راهکارهایی برای علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه را در کارگاه مطرح کنیم.

مسئول کتابخانه دانشجو ملایر  بیان کرد: در این کارگاه ابتدا به تبیین شیوه‌های مطالعه و راهکارهای عملی در این زمینه به والدین و مربیان کودک پرداخته شده و سپس گروه‌های سنی کودک که در تقسیم‌بندی مجموعه کتاب‌ها لحاظ می‌شودد برای والدین معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت مطالعه در این سن و تفاوت ویژگی‌های شخصیتی هر گروه سنی، در ادامه این ویژگی‌ها مطرح شدند و والدین با نیازهای کودکان در گروه‌های سنی متفاوت آشنا شدند.

دولتی با بیان اینکه اهمیت انتخاب کتاب مناسب برای علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه غیرقابل انکار است، اظهار داشت: در این راستا با در نظر گرفتن ویژگی‌های شخصیتی هر سن و نیازهای هر رده سنی کتاب‌های مناسب و نحوه انتخاب آنها برای والدین بیان شد.

وی عنوان کرد: زمانی که والدین آگاه به نیازهای کودک خود باشند و چگونگی انتخاب کتاب مناسب را فراگرفته باشند، می‌توانند به خوبی در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات