خبرهای داغ:

برگزاری هفتمین جشنواره "جهادگران علم و فناوری"در خراسان شمالی

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در خراسان شمالی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۵۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳

به گرارش خبرگزاری بسیج ، هادی محمدزاده  دبیر این جشنواره در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با عنوان «ایده، ابتکار، اختراع» دوم آذر ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.


به گفته وی از طرح های منتخب حمایت های مالی می شود و برای آقایان تا سقف ۶ ماه کسری خدمت محسوب می شود.

 


وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش فردی و گروهی برگزار می شود.

 

  وی با بیان اینکه جشنواره در  ۱۹ محور از جمله  «صنعت، کشاورزی، گردشگری و فضای سایبری» اجرا می شود اظهار کرد:در محور صنعت (طرح های حوزه دفاعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی)، محور کشاورزی(فراوری گیاهان دارویی، روش های ایجاد ارزش افزوده در محصولات باغی و زراعی) و محور گردشگری (ابزارآلات صنایع دستی - بوم گردی) و علوم انسانی مورد پژوهش قرار خواهد گرفت .

 

  دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی با بیان اینکه به طرح های برتر ارسال شده به جشنواره پس از داوری گواهی پذیرش معتبر اعطا خواهد شد بیان کرد: اگر سطح طرح های ارائه شده به جشنواره بالاتر از بودجه استانی باشد، برای حمایت و تولید به سطح کشوری ارسال می شود.

 

 


محمدزاده در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخته شدن مبتکرین و مخترعین و همچنین آشنایی آنها با پارک علم و فناوری است.


وی زمان جشنواره را دو آذر ماه ساعت ۹ صبح اعلام کرد و گفت:علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند فرم های ارائه طرح را از طریق دبیرخانه جشنواره دریافت کرده و طرح های خود را به آدرس دبیرخانه  ارسال کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها