معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هفته بسیج امسال با اجرای هزار و ۵۰۰ برنامه در رده های مختلف پایگاه های مقاومت، سازمان‌های بسیج و بسیج اقشار به پایان می رسد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۱۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه هفته بسیج امسال با اجرای هزار و ۵۰۰ برنامه در رده‌های مختلف پایگاه‌های مقاومت، سازمان‌های بسیج و بسیج اقشار همراه خاوهد بود. اظهار کرد: اولین برنامه هفته بسیج در استان یزد روز شنبه ۲۹ آبان ماه با شعار بسیج، اقتصاد مقاومتی با برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور نماینده، ولی فقیه و مدیریان استان در حسینیه ثارالله توسط معاونت فرهنگی هنری سپاه الغدیر آغاز خواهد شد.

وی عنوان دومین روز هفته بسیج را بسیج، علم و پژوهش عنوان کرد و افزود: در این روز برنامه‌های شاخصی، چون جشنواره جهادگران علم و فناوری، رزمایش اقتدار جهادگران، افتتاحیه پروژه‌های مهندسی سپاه و طرح‌های محرومیت زدایی توسط سازمان علمی و پژوهشی و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

نوری زاده با اشاره به شعار بسیج، عدالت و مبارزه با فساد در سومین روز هفته بسیج گفت: اجلاسه نماز، همایش راویان بسیجی دفاع مقدس با موضوع نقش بسیج در دفاع مقدس و همایش حلقه‌ها و سرگروه‌های صالحین کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش از شاخص‌ترین برنامه‌های این روز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد برگزاری روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و قشر بسیج دانشجویی و افتتاحیه کنگره شهدای دانش اموز استان یزد از شاخص‌ترین برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج عنوان کرد.

نوری زاده افزود: البته در چهارمین روز هفته بسیج فرمانده هان پایگاه‌های بسیج اصناف با امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار و گفتگو خواهند کرد و به همت بسیج پیشکسوتان همایش نخبگان کمک به دولت اسلامی هم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در آگاه سازی مردم ابراز کرد: برای اولین بار جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد با همت بسیج رسانه کلید خورد که با توجه به استقبال خوب رسانه ها، اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه سوم آذر ماه در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برپا می‌شود.

نوری زاده اذعان کرد: همایش مربیان طرح همگام، افتتاح نمایشگاه اسوه و همایش اقتدار بسیجیان که در ورزشگاه‌ها اجرای می‌شود هم از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در روز پنجم هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در شهرستان‌ها ابراز کرد: یادواره شهید سردار رفیعیان و شهدای آماد و پشتیبانی صبح روز پنجشنبه چهارم اذر ماه در سوله ورزشی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد جمعه پنجم آذر ماه را آخرین روز هفته بسیج در سال جاری عنوان کرد و گفت: با توجه به عنوان بسیج؛ معنویت و اخلاق برای آخرین روز هفته بسیج، بسیجیان سراسر استان به صورت سازمان یافته در نماز جمعه حضور خواهند داشت و فرماندهی سپاه الغدیر قبل از خطبه‌ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در پایان تاکید کرد: حسن ختام برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد گردهمایی اساتید بسیجی با حضور سخنران کشوری به همت بسیج اساتید و برپایی محفل دعای پر فیض ندبه در امامزاده سید محمد جعفر یزد به همت بسیج مداحان استان یزد است.

ارسال نظرات