جمعی از مسؤولان سپاه قدس گیلان و بنیاد شهید استان با خانواده شهید فلاح عباسی در شهرستان لنگرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۸۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود،پیشاز ظهر امروز جانشین سپاه قدس گیلان به همراه مسؤول تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان و معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ,فرمانده و جانشین سپاه شهرستان لنگرود,رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنگرود,مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان لنگرود با خانواده شهید سید محمد فلاح عباسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ الیاس کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد:بعد از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی جوانان کشورمان با تأسی از جوانان و پیروی از ولایت فقیه در مسیر انقلاب استوار هستند.
 

حجت الاسلام والسلمین رضا صدیق مسؤول تعلیم و تربیت سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار گفت:ان‌شاالله ما ادامه‌ دهنده راه این شهیدان و پاسدار خون آن‌ها باشیم، قطعا فردای قیامت باید همه این شهیدان را ببینیم و پاسخگوی آن‌ها باشیم.

به گزارش بسیج، شهید سید محمد فلاح عباسی متولد ۱۳۷۷ است که در ۱۷ آبان ۱۳۹۰ در مسیر سامرا – بغداد بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار بمب توسط نیرو‌های تکفیری به شهادت رسید و در مزار شهدای شهر لنگرود به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات