به گفته معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۲۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار ابوالقاسم چمن ظهر امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان با بیان اینکه داشتن ایرانی قوی یکی از اهداف سپاه در کشور است، اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) داشتن ایران قوی در تمامی حوزه‌ها به ویژه معنویت است.

وی با اشاره به تأثیر معنویت در افزایش قدرت جمهوری اسلامی در منطقه گفت:  اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است زیرا در طول این ۴۳ سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه با همین روحیه معنویت توانست تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کند.

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف  جشنواره مالک اشتر را افزایش رشد معنوی فرماندهان سپاه دانست و افزود: فرماندهان سپاه باید خود را همواره نوکر مردم دانسته و مدال نوکری مردم را کسب کنند.

سردار چمن با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های جامعه توسط فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز برگزیدگان جشنواره مالک اشتر نشان دادند که با دست خالی و نیتی خالص می‌توان کشور را به سرمنزلگاه مقصود رساند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بسیج در حل بسیاری از مشکلات در جامعه تصریح کرد:  بسیجی همواره باید در وسط میدان قرار گیرد تا از این طریق فضیلت‌های اصلی حفظ شود، لذا توجه به این امر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات