فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: همزمان با هفته بسیج ۷۰ ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۷۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ منصور کریمی فرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» با بیش از ۷۰ ویژه برنامه در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: شنبه ۲۹ آبان ماه جاری نخستین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج و اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده است و در این روز دیدار با امامان جمعه پلدختر و معمولان، نواختن زنگ آغاز هفته بسیج و یادواره شهدا در شهرداری پلدختر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج علم و پژوهش» نامگذاری شده است گفت: برگزاری مسابقه ادبی، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری یادواره شهدا در روستای بادامک و مسابقات بومی محلی برنامه‌های این روز است.

سرهنگ کریمی فرد افزود: سومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج عدالت و مبارزه با فساد» نامگذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری یادواره شهدا در روستای «چم گردله، ارائه ویزیت رایگان به مردم در درمانگاه بسیج، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران، آبرسانی به روستای «تخت آب واشیان» و خانه عالم روستای «زیودار» در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی گفت: چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن» نامگذاری شده است که در این روز برنامه‌های برگزاری مسابقه نقاشی، یادواره در شهر «سراب حمام» و یادواره شهدای زن در شهر پلدختر از سوی بسیج ناحیه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر یادآورشد: پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج استقلال و آزادی» نام‌گذاری شده که در این روز رزمایش شکوه و اقتدار و مقاومت با حضور گسترده بسیجیان برگزار می‌شود.

سرهنگ کریمی فرد تصریح کرد: در این روز همچنین ویزیت رایگان مادران شهدا در منازل توسط بسیج، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، افتتاح کانون بسیج جهاد کشاورزی شهرستان و برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی و یادواره شهدا در روستاهای افرینه، اسلام آباد وپران پرویز انجام می شود.

وی گفت: ششمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج سبک زندگی اسلامی» نامگذاری شده است که در این روز غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، پیاده روی به سمت یادمان شهدای گمنام، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، دیدار حقوقدانان بسیجی شهرستان با رئیس دستگاه قضایی شهرستان، برگزاری یادواره شهدا در چهار روستای چم مورت معمولان، هلوش، رنگین بان و وره زرد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به برنامه های آخرین روز از هفته بسیج شهرستان اشاره کرد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی به روستای «چم گردله»، راه اندازی میز خدمت، حضور سپاهیان و بسیجیان در نمازجمعه، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه پلدختر قبل از خطبه ها و برگزاری یادواره شهدا در روستای تنگ فنی و معمولان از برنامه‌های هفتمین روز بسیج شهرستان پلدختر است.

ارسال نظرات