خبرهای داغ:

یکی از مهم‌ترین وظایف افراد انقلابی امیدآفرینی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف افراد انقلابی ایجاد امید و نشاط در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۱۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حبیب شهسواری امروز در جمع پاسداران بوکان ضمن تمجید و تجلیل از اقدامات انجام شده در سپاه شهرستان، اظهار کرد: سربازان ولایت وظیفه دارند با اقدامات خود امید و نشاط را در جامعه نهادینه کنند تا راه پیشرفت کشور هموار شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن هفته بسیج، گفت: وقتی امام بزرگوار فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، آن را الطاف خداوند به ملت ایران دانستند

وی ادامه داد: این سخن ناب و زیبای امام خمینی به خوبی نشان می دهد که تشکیل بسیج از سوی پروردگار برای نه تنها ایران بلکه برای تمام آزاداندیشان جهان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بسیج در طول حیات خود با حضور آگاهانه در صحنه های مختلف نقش های ویژه و بی بدیلی ایفا کرد، که همه دنیای استکبار را عاجز و ذلیل کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی عنوان کرد: بسیج هاله ترسیدن از دشمن را در میان نیروهای نظامی منطقه زدوده است و اکنون به وضوح همه جهانیان شاهد اقتدار نیروهای نظامی جمهوری اسلامی بر بالای ناو های امریکایی هستند، که این مهم از فرهنگ بسیجی که همان اندیشه پیامبر (ص) می باشد سرچشمه گرفته است.

شهسواری ادامه داد: تمام شاکله بسیج از آیات الهی سرچشمه گرفته و همین مهم سبب جوشش دائمی بسیج در جامعه ایرانی و حتی جهان شده و این مهم تا جهان باقی است، ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: امیدوار نباشید که دشمن ما را رها کند، بلکه دشمنی استکبار با ما ادامه دار خواهد بود و این مهم نشان می دهد که ما باید قوی باشیم.

شهسواری گفت: قدرتمند بودن لازمه حیات و ماندگاری ما است که البته این مهم چند شرط دارد، یکی از مهمترین شروط برای مقتدر ماندن در برابر دشمنان نگاه ویژه به حوزه نیروی انسانی است، که لازمه آن معنویت و بازگشت به دین است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: آموزش دومین شرط اقتدار است، باید نیروی انسانی مجهز به همه آموزش ها باشد، تا بتواند در برابر دسیسه ها و هجمه های گسترده دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی برسد.

شهسواری آموختن را یکی دیگر از فاکتورهای موفقیت در حوزه قدرت دانست و عنوان کرد: باید هر لحظه برای آموختن تلاش کرد، تا در برابر دشمنان بتوانیم آن را به نحوه احسن پیاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات