خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج

۷۰ پروژه عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از افتتاح ۷۰پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۲۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تقی نجمی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه تشکیل شد، اظهار کرد: ۷۰ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال همزمان با هفته بسیج در استان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: افتتاح پنج استخر ذخیره آب کشاورزی، آبرسانی به ده روستا، ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، سوله، پروژه های انتقال آب کشاورزی در شهرستان و روستاهای مختلف بخشی از این پروژه ها هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع چندین نوع مواد غذایی ویژه دام در بین دامداران، واکسیناسیون ۱۰ هزار راس دام، اهتمام ۴۵۵ مهندس کشاورزی بسیجی در بیش از ۲ هزار روستا برای علمی سازی کشاورزی خبر داد.
نجمی با بیان اینکه ۱۸۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اجرا خواهد شد که ۳ هزار و ۶۰۰ مورد برنامه را شامل می شود، گفت: این برنامه ها توسط معاونت های سپاه و اقشار ۲۲ گانه بسیج اجرا خواهد شد.
وی دیدار فرماندهان و مسئولان اقشار بسیج با امام جمعه شهرستان ها، راه اندازی کمپین های مختلف با محوریت " بسیج پاره تن مردم است"، اجرای پویش نذر خون، برپایی نمایشگاه جهادگران علم و فناوری، تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی را به مناسبت این هفته مورد اشاره قرار داد.
این مسئول به تجلیل از خانواده شهدای سلامت، اعزام تیم های شهید سلیمانی برای واکسیناسیون به مناطق مرزی، برگزاری یادواره شهدای گردان جندالله، برپایی رزمایش اقتدار بسیجیان در سوم آذر، رزمایش سراسری ثامن در فضای مجازی، همایش " نه شرقی نه غربی زن مسلمان، الگوی سوم" اشاره کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی به آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمدی همزمان با هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا ۱۷۶ نفر با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بند آزاد شده اند.
انتهای پیام

ارسال نظرات