به همت خیرین و بانوان جهادی حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) سپاه شاهین دژ بسته های معیشتی بین خانواده های محروم تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۰۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

 آرزو عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در شاهین دژ، اظهار داشت: در این اقدام خداپسندانه ۲ گروه جهادی متشکل از بانوان بسیجی مشارکت فعال داشتند و این برنامه در واقع دومین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه در این حوزه مقاومت بسیج است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بانوان بسیجی و جهادی این حوزه مقاومت بسیج، روزانه به طور متوسط  ۱۰۰ ماسک دوختند، ضمن آن که سرکشی از خانواده های مبتلا به ویروس کرونا و نیز خانواده های کم بضاعت و حمایت مادی و معنوی از آن ها جزو برنامه های اصلی آنان در این چند ماه بوده است.

 عبادی، گفت: در راستای کمک مؤمنانه ما شصت خانوار شناسایی کرده ایم که در طول سال نیز البته کمک هایی به آن ها داریم اما امسال به جهت کرونا و با توجه به این که وضعیت اقتصادی برخی خانواده ها به این جهت وخیم شد، تعداد بیشتری از خانوارهای حوزه استحفاظی، همچنین مرکز کودکان بی سرپرست امید حمایت به عمل آوردیم.

وی اضافه کرد: در این راستا حوزه حضرت فاطمه سپاه شاهین دژ ۴۰ بسته معیشتی شامل قند، روغن مایع، برنج و ماکارونی و خرما، تن ماهی، شکر و گوشت قرمز تازه به ارزش هر بسته چهارصد هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار به همت گروه جهادی شهید عبادی و شهید امانی توزیع  کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات