خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیح در شهرستان همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیح در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۳۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته مبارک بسیج بیان کرد: شجره طیبه‌ای که امام راحل بنا گذاشت امروز در تمام ابعاد و عرصه‌های داخلی و خارجی و در همه موضوعاتی که مورد نیاز کشور و انقلاب اسلامی است، کارآمدی و دست برتری خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال از شنبه ۲۹ آبان ماه شروع شده و تا جمعه ۵ آذرماه ادامه دارد، با اشاره به نامگذاری روزهای این هفته گفت: در مجموع ۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و.. پیش‌بینی شده که در سطح شهرستان همدان در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: چند برنامه شاخص در طول هفته بسیج خواهیم داشت از جمله برگزاری میقات صالحین در نمازجمعه‌های مریانج و همدان، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی آحاد مردم و بسیجیان روز جمعه ۵ آذر در شهر همدان از میدان امام خمینی (ره) و از کنار مزار امامزاده شاهزاده حسین (ع) به سمت باغ موزه دفاع مقدس و نمایش اقتدار در سازمان بسیج با حضور بسیجیان و گردان‌های رزمی و با سخنرانی فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج به صورت کشوری خواهد بود .

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی نیز گشت رضویون پایگاه‌های بسیج برای اقتدار امنیت در سطح محلات شهر و روستا، میز خدمت بسیج ادارات در محلات و نماز جمعه‌ها، برپایی غرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره خانواده توسط معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان در سه مرحله، شیفت ایثارگری با رویکرد همت مومنانه توسط بسیج کارگری در کارخانجات، راه‌اندازی پویش «من و رفیق شهیدم»، ذکر خاطرات شهدا در فضای مجازی توسط پیشکسوتان و قرارگاه فضای مجازی و تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در دوران کرونا توسط بسیج فرهنگی ناحیه است.

بقایی با اشاره به برگزاری ۴۰ یادواره شهید در طول این هفته در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: واکسیناسیون عمومی و بحث توزیع بسته‌های معیشتی را با قوت در این هفته ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی رایگان در چند نقطه از شهر همدان از جمله محله منوچهری، شهرک شهید مدنی و محله حسن آباد در تداوم نهضت خدمت رسانی گروه‌های جهادی با محوریت پویش «هر بسیجی، یک خدمت» در محلات نیز از برنامه‌های اصلی ما است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات