خبرهای داغ:
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز گفت: بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت حق سنوات نیروهای اجرائیات، رفت و روب و فضای سبز اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۳۲
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

 علی مدد هاشم پور، در هفدهمین جلسه شورای شهر اهواز که در محل صحن علی این شورا برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری اهواز در بودجه سال 1400 مبالغی را کمتر از میزان مورد نیاز پیش بینی کرده بود، اظهار داشت: در کمیسیون برنامه و بودجه لوایح اصلاح بودجه 1400 شهرداری بررسی شد و اکنون برخی از این موارد در صحن شورا به تصویب رسید.

وی افزود: بالغ بر 53 میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت حق سنوات نیروهای اجرائیات، رفت و روب و فضای سبز اختصاص یافت که حدود 30 میلیارد تومان به رفت و روب، 20 میلیارد تومان به فضای سبز و مابقی مربوط به اجرائیات است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: پرداخت این مبالغ از سال 92 به صورت قانونی باید صورت می گرفت اما پرداخت نشده و اکنون به صورت تجمعی پرداخت می‌شود.

هاشم پور در باره نحوه تامین اعتبار این مبالغ گفت: به سبب اهمیت پرداخت حقوق کارکنان، اعتبارات مورد نیاز از دو ردیف لایروبی و لکه گیری آسفالت تامین خواهد شد.

وی افزود: بحث اعتبار و نقدینگی دو مقوله جدا از هم است و این موضوع به معنای کاهش اعتبارات حوزه لایروبی و لکه‌گیری آسفالت نیست و در این خصوص مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس کمیسیون در خصوص تعیین تکلیف 69 نفر نیروی اخراج شده اجرائیات شهرداری اهواز، عنوان کرد: در سال 98 و 99 حدود 69 نفر نیرو بدون رعایت ضوابط و مقررات بکارگیری شدند و مازاد بر قرارداد بودند که شهرداری در این مدت به صورت علی الحساب مبالغی را پرداخت کرده و مشکل این افراد از ابتدای مرداد ماه برطرف شده و اکنون به محل کار خود بازگشتند.

به گزارش ّسیج، در جلسه امروز شورای شهر اهواز سه لایحه اصلاحیه و افزایش ردیف هزینه اجرائیات، لایحه اصلاحیه و افزایش ردیف احیای فضای سبز (نگهداری) و لایحه اصلاحیه و افزایش ردیف تنظیف، رفت و روب و حمل زباله در بودجه 1400 مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات آنها به رای گذاشته شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها