همزمان با هفته بسیج و در جهت گرامیداشت آن برنامه های متنوع ورزشی در 24 پایگاه شهری و روستایی شهرستان سرخه به همت تربیت بدنی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۷۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

همزمان با آغاز هفته بسیج ویژه برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی، قرآنی و غیره در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده در طول هفته در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: روحیه بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات حال حاضر جامعه و مردم است.

او افزود: پس از گذشت 42 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز بیش از گذشته تفکر و روحیه بسیجی در کشور ما خود را نشان داده و این موضوع مرهون خون شهدا و تلاش مجاهدان بسیجی است.

مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه در سال جاری برنامه های هفته بسیج با شعار« بسیج پاره تن مردم است» اجرا و در جهت بزرگداشت این هفته برنامه های ورزشی در رشته های دارت، داژبال، ورزش کودکان، طناب زنی، همایش پیلاتس، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش کوهپیمایی خانوادگی، فریزبی، فوتبال دستی، فوتبال سه نفره و بازی های بومی و محلی از عمده برنامه های شاخص تربیت بدنی شهرستان و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

ستاری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های شهرستانی با همکاری هیئت ورزش های همگانی و در قالب جشنواره ورزشی بسیج اجرا می شود.

او در خاتمه عنوان کرد: همچنین برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در تمامی ۲۴ پایگاه شهری و روستایی بسیج خواهر و برادر در طول این هفته در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها