فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

۸۰ عنوان برنامه هفته بسیج در بهاباد اجرا می‌شود‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان بهاباد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۷۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج وبابیان اینکه فلسفه و اهداف اصلی هفته مبارک بسیج انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است اظهارداشت: شجره طیبه بسیج، یادگاری از امام خمینی (ره) است که در طی گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی، منشأ خیر و اقدامات بسیار مفیدی بوده که ثمره آن را می‌توانیم در تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده کنیم.
وی ادامه داد: امروزه عطر بسیج در فضای عالم پخش گردیده و کشور‌های منطقه با الگوگیری از بسیج خمینی کبیر (ره) در مقابل قدرت‌های ضد بشری و شقی‌ترین انسان‌های تاریخ که تا بن دندان مسلح‌اند مردانه می‌ایستند و قدرتمندانه آن‌ها را در هم می‌شکنند و این است کارکرد لشکر مخلص خدا، که امام بزرگوار ما بنا نهاد.
دهقان با تاکید براینکه بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور نموده و در هر بخشی وارد شده است افزود: بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور نموده و در هر بخشی وارد شده است بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ی پولادین و جهادییش باز نموده و بن بست‌ها را از سر راه برداشته است، شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی نموده است.
وی بیان داشت: "بسیج" در حقیقت ماندگارترین جلوه‌های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقانی است که در راستای داشتن جامعه‌ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم‌ها را به سمت خویش خیره می‌نماید.
فرمانده سپاه بهاباد ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در بهاباد در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، ورزشی، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین و کلنگ زنی ساخت خانه محرومان و ... برگزار خواهد شد.
برخی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دربهاباد برگزاری یادواره سردارشهید محمد رفیع رفیعیان و کنگره سرداران شهید آماد وپشتیبانی تیپ الغدیر یزد، رزمایش کمک مومنانه وتوزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی، فراخوانی گردان‌های بسیج، افتتا ح شرکت تعاونی، افتتاح دفتربسیج مداحان وبسیج دانشجوئی، همایش وحدت حوزه ودانشگاه، غبارروبی قبورشهدا، برپائی نمایشگاه گل گندم، راه اندازی شورای محلات اسلامی، نشست‌های بصیرتی وروشنگری، برگزاری جشنواره مالک اشتر، همایش پیشکسوتان بسیج، دیداربا امام جمعه از عناوین برنامه‌های هفته بسیج دربهاباد است.

ارسال نظرات