خبرهای داغ:
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان خبر داد

تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان همدان

همدان-معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان بااشاره به توزیع بسته‌های لوازم تحریر و غذایی بین دانش‌آموزان کم برخوردار گفت: اعتبار لازم برای تهیه بسته‌ها و بیش از ۸۰۰ دستگاه تبلت تحقق پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۲۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یاسر نانکلی در مراسم اهدای بسته‌های لوازم تحریر و تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان فاقد گوشی در شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به بررسی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان، پیشرفت و بالندگی در آموزش وپرورش نهاوند کاملا مشهود است.

وی افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش نهاوند با مدیریت تحولگرا و با کادر پرتلاش و هدفمند، در بخش‌های مختلف رتبه‌های بسیار خوبی در سطح استان و کشور کسب کرده است که این نشان از پیشرفت و بالندگی در آموزش وپرورش نهاوند دارد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: بر اساس رتبه‌بندی انجام شده مبتنی بر ۲۰ شاخص آموزشی و پرورشی که برای نخستین بار در سطح وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، شهرستان نهاوند در بین نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان همدان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در سایر زمینه‌ها نیز شهرستان نهاوند همواره در سطح استان همدان از شهرستان‌های پیش‌رو بوده است.

نانکلی با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم تحریر، بهداشتی، فرهنگی و غذایی بین دانش‌آموزان کم برخوردار استان همدان، گفت: اعتبار لازم به منظور تهیه این بسته‌ها و همچنین تهیه بیش از ۸۰۰ دستگاه تبلت برای توزیع در سطح استان، با پیگیری‌های اداره کل آموزش وپرورش استان و با همکاری و مساعدت بسیار خوب دیوان محاساب تحقق پیدا کرده است.

وی ضمن تشکر از تمام خیرینی که در این زمینه پا به کار بوده‌اند، افزود: ما بر اساس وظیفه ذاتی خود همواره پیگیر تهیه این ملزومات بوده‌ایم، اما خیرین گرانقدر قبل از ما به این حوزه ورود پیدا کردند و کارهای بسیار ارزشمندی انجام دادند.

* برگزاری بیش از ۱۰ مرحله رزمایش مؤمنانه توسط آموزش و پرورش نهاوند

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در آیین توزیع تبلت‌ها و بسته‌های حمایتی که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان تهیه شده بود، اظهار داشت: توزیع این تبلت‌ها و بسته‌های حمایتی با توجه به نیازسنجی که توسط مدیران مدارس صورت پذیرفته است انجام می‌شود.

محمدحسین دارایی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و انتقال آموزش‌ها به شبکه شاد، یکی از نیازهای اصلی دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از آموزش‌های این شبکه بومی، تبلت و گوشی هوشمند بود.

وی افزود: از همان ابتدا، خیرین گرانقدر، اعم از خیرین فرهنگی و خیرینی از سایر اقشار جامعه در این زمینه ورود پیدا کرده و کمک‌های بسیار خوبی را به دانش‌آموزان فاقد گوشی انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: همچنین با توجه به آسیب‌های اقتصادی که به تبع ویروس کرونا بر خانواده‌ها عارض شد، تهیه‌ لوازم تحریر و ملزومات بهداشتی و غذایی نیز از نیازهای خانواده‌های کم‌برخوردار بود که در این زمینه نیز آموزش وپرورش نهاوند با برگزاری بیش از ۱۰ مرحله رزمایش مؤمنانه، کمک‌های ارزشمندی از خیرین گرانقدر دریافت و بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع کرد.

وی از پیگیری‌ها و مساعدت های اداره کل آموزش و پرورش استان در تهیه و توزیع اقلام اختصاص داده شده به شهرستان نهاوند قدردانی کرد و گفت: توزیع این تبلت‌ها و بسته‌های حمایتی، بر اساس نیازسنجی که از قبل توسط مدیران مدارس انجام پذیرفته است، انجام می‌شود تا این ملزومات به دست افراد مستحق برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات