خبرهای داغ:
نهاوند-مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: از مهمترین وظایف بسیج فرهنگیان، کمک برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۱۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، طیب فریادرس در جلسه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان شهرستان نهاوند، بر لزوم کمک همه جانبه به آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف بسیج فرهنگیان، کمک برای تحقق اهداف این سند بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین در واقع فقط متعلق به آموزش و پرورش نیست، افزود: این سند تحول تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی است که تحقق بخشی از آن بر عهده آموزش و پرورش و بخش بزرگی از آن بر عهده سایر دستگاه‌ها، به خصوص دستگاه‌هایی است که به نوعی با تعلیم و تربیت در ارتباط هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: در این راستا دولت نیز با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، که رتبه‌بندی معلمان نیز بخشی از آن است، مسیر را برای تحقق حداکثری این سند آماده می‌کند.

وی با اشاره به نقش بسیج در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، ادامه داد: بسیج در این مسیر با ایجاد جوشش انقلابی و کمک به سیستم برای ماندن در مسیر انقلاب، می‌تواند نقش خود را ایفا کند.

فریادرس همچنین تشکیل انجمن‌ها و پایگاه‌های تخصصی را نقش آفرینی تخصصی برای تحقق سند تحول بنیادین دانست و بر تشکیل و فعال نگه داشتن حلقه‌های صالحین در سطح مدارس با عضویت معلمان و دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: نقش سرگروه‌های صالحین در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات