خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دانش‌آموزان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند، گفت: ما نیازمند تربیت انسان‌هایی هستیم که در گام دوم انقلاب به خوبی نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۳۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: حوزه بسیج دانش‌آموزی از بخش‌های مهم در سپاه است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوران پایه و اساس گردان‌ها از دانش‌آموزان تشکیل شده بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند، تصریح کرد: ما نیازمند تربیت انسان‌هایی هستیم که در گام دوم انقلاب به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های آموزش و پرورش استان در شرایط کرونایی، خاطنشان کرد: این تلاش‌ها باعث شد تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در زیست بوم جدید به خوبی دنبال شود.

*دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال تربیت نسلی در تراز جمهوری اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین، هدف اصلی آموزش و پرورش انسان‌سازی است و دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال تربیت نسلی در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

محمد پورداود افزود: در همین راستا و بر اساس منویات مقام معظم رهبری خروجی آموزش و پرورش تربیت انسان‌های مومن، خردمند، اندیشمند، مجاهد، اهل عمل، منظم و متصف به اخلاق اسلامی خواهد بود.

وی بسیج دانش‌آموزی را ظرفیتی ارزشمند خواند و تصریح کرد: با همکاری این حوزه و آموزش و پرورش در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در راستای تحقق اهداف مشترک با محوریت گام دوم انقلاب برداشته شده است.

در پایان این مراسم از تلاشها و خدمات محمدتقی امیدی ساکت قدردانی و کاظم مظاهری به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان معرفی شد.

دانش‌آموزان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات