ساری-سردار علی فدوی از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان در مازندران خبر داد و گفت: به برکت انقلاب، شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۴۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت ۶ استان در مازندران / دشمنان از جنگ نظامی با ایران نفعی نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار  علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

سردار علی فدوی در این دیدار از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان در مازندران خبر داد و گفت: به برکت انقلاب، شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.

برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت ۶ استان در مازندران / دشمنان از جنگ نظامی با ایران نفعی نمی‌برند
جانشین فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه دشمنان به این اطمینان رسیدند که از جنگ نظامی علیه ایران نفعی نخواهند برد ، افزود: ایارن با جنگ نظامی مواجه نیست و دشمن هم از جنگ نظامی نه تنها نفعی نمی برد  بلکه خیلی هم ضرر می‌کند ،بنابراین جرأت نگاه بد به کشور را ندارد.

سردار فدوی با اشاره به به اینکه در حال حاضر در جنگ فرهنگی ، اقتصادی و رسانه‌ای هستیم، ادامه داد:با توجه به جنگ رسانه ای که دشمن راه اندازی کرده میتوان با برگزاری رزمایش‌هایی با آن مقابله کرد و پیروز شد.

جانشین فرمانده کل سپاه  افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی هم تاکید کرد و افزود: باید در این نوع جنگ ها از ابزار‌های مناسب استفاده کرد .

به گفته سردار فدوی اگر قواعد این جنگ ها را کامل رعایت کنیم نصرت خدای متعال خواهد رسید و در این جنگ ها هم موفق خواهیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها