ساری-جانشین فرمانده کل سپاه با بیام این مطلب که سپاه همواره در کنار مردم و در خدمت مردم است، تصریح کرد:سپاه با پشتوانه مردمی به دشمن اجازه برهم زدن امنیت مردم را نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۳۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در آستانه چهل و دومین سال گرامیداست هفته بسیج در جمع خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس در سالن الغدیر شهرستان ساری، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا، با اشاره به اینکه شهدا مورد عنایت خاص خداوند متعال هستند، گفت: در احادیث و روایت معصومین آمده است که خداوند مراتبی را برای شهید مشخص کرده است که هر شهید میتواند ۷۰ هزار نفراز اهل بیت خود را شفاعت کند.

سردار فدوی با بیان این مطلب که در معتبرترین حدیث منابع شیعه از عنایات خدای متعال به شهدا، گفته شده است، افزود: خدای متعال میفرماید که شهدا از همان آغازی که نیت جهاد می‌کنند، تا زمان شهادت مورد عنایت خاص خدای متعال قرار میگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه برای پاسداری از انقلاب بیش از ۲۰۰ هزار شهید، خون خویش را نثار انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: در پاسداری و دفاع از انقلاب بهره را آنانی بردند که به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

سردار فدوی با تصریح بر عزت و کرامت خانواده شهدا، اضافه کرد: وقتی شهیدی در لحظه‌ای که واجب بود، پای کار انقلاب آمد و برای انقلاب کم نگذاشت و جان خویش را فدای انقلاب کرد، یقینا خانواده این شهید هم نزد خدای متعال محترم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گریزی هم به شهدای کربلا زد و با اشاره به شخصیت حبیب بن مظاهر، افزود: چقدر مردان مرد به برکت انقلاب و به برکت حضرت امام راحل و تا همین الان به برکت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پای کار نظام بودند و راه انقلاب را با قدرت ادامه دادند.

سردار فدوی، مسیر شهدا را تداوم راه شهدای کربلا دانست و افزود: وقتی که قرار باشد جوان‌های ما مورد محک و آزمایش قرار بگیرند، همانند جوانان دوران دفاع مقدس وارد میدان می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهدا پشتوانه عظیمی برای انقلاب و کشور هستند، خاطرنشان کرد: جنگ حق و باطل ادامه دارد و خدای متعال فرموده که هیچ گاه جبهه باطل پیروز نخواهد شد و همواره جبهه حق به اذن خدا پیروز است.

سردار فدوی در ادامه با تصریح بر اینکه شیطان بزرگ آمریکا و متحدان و همپیمانانش در عمر چهل و سه ساله انقلاب برعلیه انقلاب و ملت ایران، کار کردند، گفت: انقلاب اسلامی جبهه حق است و نه تنها در مقابل دشمنی جبهه باطل ایستاد بلکه ورق را عوض کرد و در بسیاری از میدان‌ها پیروزی‌های بزرگی کسب کرد که دیگر دشمن جرات نمی‌کند وارد جنگ سخت علیه ایران اسلامی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمن مطمئن شد که از پس انقلاب اسلامی بر نمی‌آید و جرات فکر کردن جنگ سخت علیه ایران را نمی‌کند، اما در میدان‌های دیگر تصور باطلی دارد.

سردارفدوی با بیان اینکه دشمن اشتباه محاسباتی دارد، اضافه کرد: دشمن فکر میکرد در جنگ‌های نظیر اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و سایبری می‌تواند بر ملت ایران غالب شود، اما ملتی که در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان بودند، با همان تفکر در این جنگ‌ها نیز پای کارانقلاب بوده و با نصرت خدای متعال پیروز هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به وعده و پیش بینی امامین انقلاب بر نصرت خدای متعال، افزود: همه مردم در معرض جنگ نرم دشمن قرار دارند، اما ظرفیت ملت و انقلاب اسلامی ثابت کرده است دوباره مردم پیروز میدان خواهند بود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه همه ما باید مثل شهدا به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم، تصریح کرد: دشمن و ستون پنجم آن در کشور از سایه بلند سپاه برسرخود می‌ترسند و سپاه اجازه عرض اندام به آنان را نمیدهد.

جانشین فرمانده کل سپاه با یادآوری این مطلب که سپاه همواره در کنار مردم و در خدمت مردم است، تصریح کرد:سپاه با پشتوانه مردمی به دشمن اجازه برهم زدن امنیت مردم را نمی‌دهد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه باید با قدرت مسیر شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: دشمن بصورت خبیثانه در تلاش است تا تصوراتی که بر آن‌ها سرمایه گذاری کرد و آن هم ضربه زدن به انقلاب است را عملی کند، اما ملت عزیز ایران به دنیا بار دیگر نشان خواهند داد که دشمنان کور دل راه باطلی را طی می‌کنند و تصورات دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که دشمنان نمیتواند با راه اندازی جنگ اقتصادی و فرهنگی به انقلاب ضربه بزند، خاطرنشان کرد: ما در این جنگ ظرفیت‌های فراوانی از جمله منابع انسانی و طبیعی داریم و ملت ایران هم هوشمندانه در مقابل تهاجم دشمن ایستاده اند.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها