خبرهای داغ:
در نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آباده، ویژه برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان تشریح شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۶۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در نشست خبری هفته بسیج، با گرامیداشت هفته بسیج، از اجرای برنامه های مختلف در این هفته خبر داد و گفت : به همت بسیجیان شهرستان آباده و مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برنامه های خوبی در پنج شهر شهرستان شامل آباده ، بهمن ، ایزدخواست ، سورمق و صغاد با شعار محوری «بسیج پاره تن ملت است » برگزار میشود .

 قره خانی با اشاره به روزشمار هفته بسیج امسال گفت : در طول هفته بسیج هر روز با یک نام برنامه ها اجرا خواهد شد که «بسیج ، اقتصاد مقاومتی » ،«بسیج ، علم و پژوهش » ، «بسیج ، عدالت و مبارزه با فساد » ، «بسیج ، عزت ملی و مرزبندی با دشمن » ، «بسیج ، استقلال و آزادی » ، «بسیج ، سبک زندگی» و «بسیج ، معنویت و اخلاق » از جمله شعارهای هفته بسیج به شمار می رود .

 وی با اشاره به خدمت رسانی مجموعه بسیج در سطوح مختلف به مردم عزیز ایران اسلامی تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج از اوایل انقلاب اسلامی و پس از تشکیل آن به فرمان امام راحل (ره) در همه عرصه ها از شروع انقلاب تا تداوم آن گرفته و تا هشت سال دفاع مقدس فعالیت کرد و اکنون نیز در سنگرهای دیگر مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز است .

 سرهنگ قره خانی در ادامه افزود : پیروزی های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ، امنیت اقتصادی، اجتماعی ، تامین امنیت شهرها و محله ها ، خدمت رسانی گروههای جهادی و دفاع از حرم آل الله از جمله خدمات بسیج است که باید قدر این نهاد مقدس را دانست .

وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج سال ۱۴۰۰ در سطح شهرستان آباده اشاره و خاطرنشان کرد: حدود شصت سرفصل برنامه و یکصد و چهل ریزبرنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان آباده اجرا خواهد شد.

 وی نمایشگاه بزرگ علقمه تحت عنوان سکوت آب را از جمله برنامه های محوری هفته بسیج عنوان کرد و افزود : با توجه به محدودیت های کرونایی که وجود دارد حدود دو سال است که امکان برگزاری اردوی راهیان نور در کشور وجود ندارد و ما سعی کردیم تا یک اردوی راهیان نور شهرستانی را با برپایی یادمان عملیات کربلای چهار برگزار کنیم تا نقش موثری در زمینه تربیتی و معرفتی برای دانش آموزان و نوجوانان شهرستان ایفا کنیم.

 وی از اردوی تربیتی سه شبانه روزی ویژه جوانان و نوجوانان در برنامه میدانی سکوت آب خبر داد و افزود : رزمایش کمک مومنانه در هفته بسیج با عنوان نذر رهایی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب جشن گلریزان در روز پنجم آذر ماه از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان آباده است .

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده از دوشیفت شدن مرکز واکسیناسیون شماره دو شهر آباده در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت : در هفته بسیج ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان آباده نیز انجام خواهد شد .

 وی در ادامه افزود : رزمایش میدانی گردانهای بسیجی در روز سوم آذرماه بصورت تجمع بسیجیان گردانهای رزمی و غیررزمی ، دعوت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گردان قمربنی هاشم (ع) ، ثبت خاطرات و در نهایت تدوین کتاب خاطرات رزمندگان جنگ تحمیلی نیز در این هفته انجام می‌شود .

وی افزود : همچنین نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، برگزاری یادواره های شهدا توسط اکثریت پایگاهها ، برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با امام جمعه شهرستان ، میز خدمت و تجدید میثاق با شهدا ، از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان آباده خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها