خبرهای داغ:
امام جمعه اقلید گفت: هفته بسیج فرصتی است که بسیجیان می‌بایست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف خود را به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۷۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و سایر اعضای ستاد در ناحیه اقلید برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام طالبی امام جمعه اقلید، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت : هفته بسیج فرصتی است که بسیجیان می بایست ظرفیتها و توانمندی‌های مختلف خود را به منصه ظهور برسانند.

وی ادامه داد: بی شک مهمترین وظیفه بسیج، حضور موثر در صحنه های فرهنگی ، عقیدتی و سیاسی می باشد و از جمله نقش های مهم و بی بدیل بسیج در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد تا جامعه از آسیب های مختلف در امان باشد.
وی با اشاره به اینکه امروزه طیف گسترده ای از وظایف به عهده سازمان بسیج قرار دارد ، افزود : حضور و جانفشانی بسیجیان در جبهه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و دفاعی حتی در نقاطی خارج ازمرزهای کشورمان که دشمن به صورت جنگ های نیابتی در برابر اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده در قالب مدافعان حرم بسیار حائز اهمیت بوده و نمونه بارز آن نیز شهدای گرانقدری هستند که حتی از میان جوانان نسل سوم تقدیم نظام و انقلاب شده است.
در ادامه سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه اقلید از اجرای بیش از 220 ویژه برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیج یکی از بازوهای توانمند جمهوری اسلامی ایران است که با حضور نیروهای مردمی تشکیل شده و در راستای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن همت می‌کند.
سرهنگ خدایاری همچنین یادآور شد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۹ آبان ماه آغاز وتا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها