خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۸۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران  کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام چند روز کار اطلاعاتی سه سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، در مجموع به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال به همراه ۲۰ سانت هروئین کشف شد.

وی با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و با تحویل اموال کشف شده به آنان، متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: همچنین در پی وقوع سرقت از خانه باغی‌ها و اماکن خصوصی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه جوزان قرار گرفت.

سلگی افزود: با انجام کار اطلاعاتی مکان دقیق نفرات تحت تعقیب شناسایی و در دو عملیات ضربتی، دو سارق دستگیر و در بازجویی فنی و تخصصی، به چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری اموال مسروقه مجموعا به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف شد و با دستگیری خریدار اموال مسروقه، تحویل این اموال ربوده شده به مالباختگان در دستور کار ماموران این پاسگاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین با هوشیاری و دقت نظر ماموران این پاسگاه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که در داخل بیشه‌های این منطقه مخفی شده بود، کشف و در  بررسی‌ها مشخص شد، این خودرو در اواخر مهر ماه سالجاری در شهرستان ملارد کرج به سرقت رفته است.

وی گفت: با تشکیل پرونده این سارقان به مرجع قضائی و خودروی مسروقه نیز به مالباخته تحویل شد.

سلگی اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق، یک سارق که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بود، در این خصوص شناسایی و دستگیر  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات تخصصی و فنی، به پنج فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

*ناکامی سارقان خودرو با هوشیاری به موقع پلیس ملایر

وی گفت: به دنبال کرایه یک دستگاه خودرو توسط دو نفر غیر بومی و عزیمت به مکان مورد درخواست در خارج از شهر ملایر با اظهارات راننده از این رویداد، مسافران به وسیله یک اسلحه پلاستیکی و انداختن یک بند به دور گردن راننده تلاش می‌کنند که خودرو را از راننده ربوده و متواری شوند.

سلگی افزود: با توجه به شرایط موجود، راننده با تلاش زیاد خود را به یکی از گشت‌های مستقر کلانتری ۱۳ در مسیر پیش رو رسانده و ماموران با توجه به مشکوک شدن علائم و رفتار نفرات داخل خودرو، متوجه موضوع شده و نسبت به رهایی راننده و دستگیری هر دو سارق اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ادامه ماموریت، ماموران با هوشیاری لازم یک دستگاه خودروی مسروقه را کشف و این خودرو را به فرد مالباخته تحویل دادند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات