فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

اجرای ۱۶۰ برنامه طی هفته بسیج در تویسرکان

تویسرکان - فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امسال بیش از ۱۶۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان تویسرکان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۷۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کامران کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان فلسفه و شکل‌گیری بسیج و لزوم حضور بسیج در جامعه به انجام ماموریت‌های این شجره طیبه اشاره و اظهار کرد: تفکر و فعالیت بسیج گونه را رسول گرامی اسلام پایه‌گذاری کردند که این پایه‌گذاری با تقسیم وظایف و مسئولیت‌پذیری در انجام امور اسلام صورت گرفت که این موضوع را در زمان ائمه معصوم(ع) هم می‌توان به وضوح دید.

وی گفت: در سال ۵۸ نیز بسیج، این نهاد مقدس توسط امام خمینی(ره) به صورت ملموس‌تری تاسیس شد که این نیروی تازه کار در هشت سال دفاع مقدس با سرلوحه قراردادن اعتقادات قلبی و ایمان به خداوند، روحیه جهاد و شهادت طلبی، توانست بر دشمن فائق آید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر مدیریت جهادی به دستاورد های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی اشاره و بیان کرد: اکنون هم در عرصه جنگ نرم هستیم، جنگی که به تعابیر رهبری با عناوین ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و در نهایت به جنگ نرم معروف است.

وی ادامه داد: لازم است در برابر تمام امکانات دشمن در این جبهه نیز خود را قوی کنیم که با تدابیر اندیشیده شده‌ای، باز هم بسیج در این عرصه پیش قدم بوده و حرفی برای گفتن دارد.

کریمی در تبیین برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به محدودیت‌های کرونایی گفت: امسال بیش از ۱۶۰ برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف تدارک دیده شده است که در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از مهمترین برنامه‌های این هفته هماهنگی بین دستگاه‌های شهرستان، فضاسازی توسط دستگاه‌های اجرایی و مقرهای بسیج و سپاه، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروی انتظامی و بسیجیان در سپاه ناحیه، برگزاری گردهمایی‌های شهرستانی، یادواره‌های شهدا توسط هر حوزه مقاومت، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، مسابقات ورزشی توسط بسیج ورزشکاران و توزیع بسته‌های معیشتی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: محرومیت‌زدایی با برگزاری ویزیت‌های رایگان، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و همایش صندوق های قرض الحسنه، غبارروبی گلزار شهدا با محوریت تپه نور الشهدا، رژه خودرویی و موتوری، حضور گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع)، میقات صالحین و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با تاکید بر حضور آحاد جامعه  در مراسمات هفته بسیج گفت: با توجه به رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی‌ها و انعکاس خبرها، بیشترین تاثیر را اخبار بر افکار عمومی خواهد داشت بنابراین در هفته بسیج حضور پررنگ خبرنگاران باعث ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیج در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام علی دانیالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان نیز با تبریک هفته بسیج، این هفته را مبین راه انقلاب و حرکت‌های جهادی دانست و افزود: بسیج را امام عظیم الشان (ره) پایه‌گذاری کرد و امروز ثمره این نهاد مردمی را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار