خبرهای داغ:

استقبال کارکنان ناجا از رزمایش همدلی مومنانه قابل توجه بود

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: استقبال کارکنان نیروی انتظامی از رزمایش همدلی مومنانه قابل توجه بود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۸۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

 حجت الاسلام حامد زکی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: توجه به وضعیت معیشتی نیازمندان همواره جزء اولویت های پلیس است.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی سربازان جان بر کف ولایت هستند، که علاوه بر ماموریت ذاتی تامین امنیت در حوزه کمک به آسیب دیدگان فعال بوده و در راه عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علاوه بر برقراری نظم و امنیت به عنوان وظیفه اصلی خود، در راه کمک به نیازمندان نیز گام بر می‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به اجرای پویش همدلی مومنانه اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا نسبت به جمع آوری کمک های نقدی کارکنان انتظامی استان در جهت گسترش فرهنگ ایثار، انفاق و خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه اهتمام کرده و  ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه را برگزار می کنیم و در این مرحله نیز تعداد یکصد بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد .

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی در پایان با تشکر از بانیان این امر خداپسندانه و کارکنانی که به هر نحوی در این امر مشارکت کردند، تصریح کرد: ما به عنوان مسلمان همانطور که در معارف دینی هم تأکید شده وظیفه داریم به هم نوعان نیازمند خود کمک کنیم و در این راستا مقام معظم رهبری فرمودند"این نهضت تعاون و احسان را مجدداً مردم ما شروع کنند که البته قطع نشده لکن باید کمی رشد پیدا کند" کارکنان انتظامی استان نیز برای ششمین بار در این امر خداپسندانه شرکت کردند و امید است این همدلی و مواسات مستمر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات