خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هندیجان در نشست خبری هفته بسیج خبرداد:
فرمانده سپاه هندیجان از برگزاری بیش از ۱۰۰برنامه متنوع شامل فرهنگی، ورزشی، محرومیت زدایی ، جهادی ، بهداشتی و یادواره شهدا و غبار روبی مزار شهدا بارعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۹۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت: شعار محوری گرامیداشت هفته بسیج بنام بسیج پاره تن مردم است نامگذاری شده که انشاله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های متنوعی دراین هفته با حضور بسیجیان و با دعوت از مسئولان و اقشار بسیج و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر بابهترین کیفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰برنامه متنوع شامل فرهنگی هنری، علمی، مذهبی ، ورزشی ، عمرانی، محرومین زدایی و جهادی ، بهداشتی و ورزشی همراه با یادواره های شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از رزمندگان و بسیجیان و مراسم تجمع ۵آذر و افتتاح پروژه ساخت خانه محروم و دیگر برنامه ها برگزار خواهند شد.

وی بابیان توزیع بسته های معیشتی درمیان نیازمندان هندیجان گفت: ۱۶هزار بسته های معیشتی در میان نیازمندان و خانواده های محروم با همت گروه های جهادی ناحیه در هندیجان و روستاها توزیع شدند و همچنین در اقدامات جهادی ۵۰۰منزل محروم تعمیر و مرمت شده که انشاله اینگونه خدمات رسانی جهادی با جدیت ادامه دارد .

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : خبرنگاران رسالت ارزشمندی دارند که انشاله در مراسمات هفته بسیج همانند گذشته حضوری فعال و قابل به تحسین خواهند داشت که جای تقدیر دارد و از برگزاری کنفرانس خبری به مناسبت هفته بسیج از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه و همچنین خبرنگاران شهرستان تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها