امروز باید به خواسته های نسل جدید توجه کنیم

فرمانده پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه گفت: برای جذب نیروی جدید و نسل امروزی باید به روز و نو عمل کنیم و با برنامه های متنوع و جذاب آنها را به سمت و سوی بسیج سوق دهیم.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۹۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

همزمان با هفته بسیج احمد حافظی فرمانده پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه در شهرستان سرخه در خصوص برنامه های هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته بسیج زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بسیج در هفته بسیج و ارج نهادن به عملکرد بسیجیان درعرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی، بازگو کردن فعالیت ها و عملکردهای بسیجیان دراین هفته، معرفی فعالین بسیجی درعرصه های مختلف است.

او هدف امام راحل از برگزیدن هفته بسیج را قطع دست اسکتبار جهانی و از بین بردن توطئه ها و فتنه های شیاطین علیه ایران دانست.

فرمانده پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه با بیان اینکه نقش بسیج در ابعاد مختلف مهم و اثرگذار است، گفت: این نقش را در بعد امنیت با ایجاد آرامش بین مردم، در بعد اجتماعی حضور جوانان در بسیج دانش آموزی، در بعد سیاسی حضور در انتخابات. در بعد فرهنگی با برگزاری مسابقات و برپایی مراسم های مذهبی و در بعد اقتصادی در قالب کمک به افراد نیازمند جامعه به وضوح می توان لمس کرد.

حافظی بیان داشت: برای جذب نیروی جدید و نسل امروزی باید به روز و نو عمل کنیم خواسته های نسل جدید را برآورده کنیم و با برنامه های متنوع و جذاب آنها را به سمت و سوی بسیج سوق دهیم.

او برگزاری برنامه هایی چون فضاسازی در ورودی روستا و گلزارشهدا، غبارروبی گلزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، انجام خدمت به مردم روستا و مساجد روستا طی چهار برنامه، سرکشی از بسیجیان پایگاه، حضور در محل کار بسیجیان و اهدای گل به آنها، کوهنوردی ویژه بسیجیان، انجام دو مرحله گشت رضویون و انجام کارهای خدماتی توسط بسیجیان از برنامه های شاخص در این هفته معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار