خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۹۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

اجرای ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت این هفته ۲۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه (س) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است»، گفت: به مناسبت این هفته همایش بسیجیان کوی محمدیه و گرامیداشت شهیدان «تقی و نقی نوری» با سخنرانی سردار فرجی، جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام، تجلیل از عالم بسیجی مساجد، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه حضرت فاطمه (س) نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری  مبنی بر اینکه «بسیج برای جوانان، شور آفرین برای دوستان، امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است»، اظهار داشت: تهیه جهیزیه و سیسمونی، جشنواره غذا و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز به همت بسیجیان در این هفته برگزار می‌شود.

زنگنه با بیان اینکه باید با اجرای برنامه‌ها فضای بسیج را معنوی و پر نشاط کنیم، بیان کرد: غبار روبی و سرکشی از خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌ها است؛ ما باید راه و سیره شهدا را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم تا نوجوانان و جوانان شهدا را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی گفت: این برنامه‌ها شامل پیاده روی،مسابقات ورزشی از قبیل دارت و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات