خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد گفت: هفته بسیج فرصتی برای بازخوانی کارنامه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۱۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، جلیل نقشی قره باغ امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می ‌شود.

وی گفت: امسال برنامه‌ های هفته بسیج با شعار محوری"بسیج پاره تن مردم" و با رویکرد کمک به رفع مشکلات مردم و نظام اجرا خواهد شد.

نقشی افزود: گردهمایی بسیجیان، برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب تبیین گام دوم انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق دوباره با آنان از جمله برنامه های هفته بسیج است.

وی افزود: ویزیت و ارائه خدمات رایگان درمانی و برپایی ایستگاه سلامت، دیدار چهره به چهره با روحانیون، برپایی میز خدمت، کمک‌های مؤمنانه و تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مهاباد، با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج متنوع بوده و در راستای علاقه جوانان و بسیجیان است، اضافه کرد: پخت و توزیع بسته ‌های غذایی گرم، بسته های معیستی، برگزاری مسابقات ورزشی شامل تیراندازی، پیاده روی خانوادگی و فوتسال، تجلیل از بسیجیان نمونه، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج در مدارس و افتتاح پروژه‌ های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از دیگر برنامه های این هفته در مهاباد خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات