خبرهای داغ:

سپاه نقده با 100 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

فرمانده سپاه نقده از اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۲۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، اکبر نوروزی امروز در نشست خبری، اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم است» انتخاب شده و نزدیک به 100 عنوان برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج برای هر مشکل و موضوعی در کشور برنامه دارد، افزود: بسیج نیروی آماده به کار در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و سازندگی به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج رشادت خود را در تمامی عرصه‌ها نشان داده و می‌دهد، اظهار کرد: تفکر بسیج به عنوان یک شبکه سراسری سیاسی، اجتماعی و نظامی به شمار می رود.

نوروزی با اشاره به اینکه همزمان با این ایام 95 عنوان برنامه اجرا خواهد شد، گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌‌های هفته بسیج برگزاری یادواره‌ی شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان،  برپایی میز خدمت جهادی، ویزیت رایگان پزشکی، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح خانه‌ عالم، افتتاح مهمانسرا، افتتاح مرکز رشد با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان می باشد.

این مسئول اضافه کرد: تامین جهیزیه، تقدیر از نخبگان علمی و جهادگران بسیجی و برترین‌های کنکور سراسری، برگزاری نشست‌های روشنگری در بستر فضای مجازی، تداوم رزمایش کمک مومنانه از جمله برنامه‌هایی است، که با هدف تبیین عملکرد بسیج در این هفته برگزار خواهد شد

 فرمانده سپاه نقده در ادامه به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اشاره کرد و گفت: وظیفه بسیج برگزاری برنامه‌هایی حول محور شهدا مانند برگزاری یادآوره شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده شهداست.

انتهای پیام

ارسال نظرات