جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد از ارائه مشاوره حقوقی رایگان در قالب طرح ۲۰ مسجد ۲۰ حقوقدان در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۳۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

سروان رمضانی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته بسیج با کمک ادارات مختلف گفت: ۳۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه مقاومت و حوزه‌های بسیج تدوین شده و ۴۲ برنامه محوری به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در سطح شهرستان برگزار می‌شود. وی افزود: کوهپیمایی، برگزاری مسابقات مختلف، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در فرهنگسرای بعثت با همکاری نهادها و ادارات مختلف، نواختن زنگ بسیج و انتشار در سامانه شاد، رزمایش جهادگران بسیجی در نقاط محروم، تقدیر از فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمایش کمک‌های مومنانه، آغاز پویش هر بسیجی یک خدمت در سطح محله بخشی از برنامه های هفته بسیج در ملارد است..
وی بیان کرد: بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط مسئولان شهرستان و گلباران مزار شهدا بخش دیگر از برنامه‌ها خواهد بود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) ملارد با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری با بسیجیان در همایش مدیران بسیج در فرهنگسرای بعثت صفادشت، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده آنها، پیاده روی خانوادگی و تجلیل از بسیجیان نمونه بخش دیگری از برنامه‌ها  در هفته بسیج خواهد بود.

ارسال نظرات