خبرهای داغ:
همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان از برگزاری همایش تجلیل از روحانیون ایثارگر وطلاب جهادی فعال استان همدان در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

حجت الاسلام محسن تیموری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب برادران استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مجتهدی شبستری به بیان سوابق انقلابی وخدمات این عالم ربانی به انقلاب و اسلام پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برنامه‌های متنوعی به همت سازمان بسیج طلاب همدان در راستای گرامیداشت این هفته برگزار می‎شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته افزود: روز دوم آذر ماه به مناسبت روز قشر همایشی برای تجلیل از روحانیون ایثارگر دفاع مقدس وطلاب جهادی فعال در عرصه سیل، زلزله و کرونا با هدف اتصال نسل اول روحانیون انقلابی با نسل چهارم از طلاب جهادی با حضور حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان عنوان کرد: برنامه کوهنوردی اعضاء شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب برادران و جشنواره ورزشی بسیج طلاب با عنوان جام شهدای روحانی در چهار رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی و پینگ پنگ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی، غباروبی گلزار شهدا  و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج برشمرد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان نیز در ادامه با اشاره به اقسام جهاد در قرآن از قبیل جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر اظهار داشت: وظیفه طلاب بسیجی علاوه بر تلاش برای موفقیت در جهاد اکبر و جهاد اصغر باید اهتمام ویژه‌ای به جهاد کبیر داشته باشند.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه جهاد کبیر یعنی جهاد در عرصه فضای مجازی، تبیین و روشنگری و بالا بردن آگاهی مردم گفت: جهاد به معنای منتهای تلاش و کوشش است و کسانی می‌توانند ادعا کنند جهاد را به سرانجام رساندند که در این راه همانند شهید حججی و شهید سلیمانی جان دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات