خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند:

سیاست آموزش و پرورش بازگشایی تدریجی مدارس است

نهاوند-مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در شرایط کنونی و طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، سیاست آموزش و پرورش بازگشایی تدریجی مدارس است.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در جلسه مدیران مدارس ابتدایی شهرستان نهاوند بر لزوم مطالعه دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دریافتی تاکید و اظهار کرد: ما هیچ‌گاه فراتر از بخشنامه‌ها عمل نمی‌کنیم و ملاک عمل ما دستورالعمل‌های دریافتی از اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت متبوع است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، سیاست آموزش و پرورش بازگشایی تدریجی مدارس است، گفت: ما در سه گام اقدام به بازگشایی تدریجی مدارس کردیم که در گام سوم از ابتدای آذر ماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول، طبق شیوه‌نامه‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند تاکید کرد: در زمینه بازگشایی مدارس، ما بر اساس بخشنامه‌ «۰۶» و همچنین دستورالعمل «الگوی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط کرونا»، مدارس را بازگشایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار دریافتی از مرکز بهداشت شهرستان، قریب به ۱۰۰ درصد فرهنگیان و بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان بازه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال نهاوند واکسن خود را تزریق کرده‌اند، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تشویق و ترغیب ۱۰ درصد باقی مانده نیز استفاده کرد.

دارایی در ادامه مطالعه دقیق آیین‌نامه اجرایی مدارس و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را ضروری دانست و بر لزوم فعال نگه داشتن کمیته سلامت آموزشگاه، فعال کردن جلسات آموزش خانواده، ترغیب نمایندگان اولیا برای عضویت در مجلات پیوند و ترغیب همکاران برای شرکت در جشنواره‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات