حجت‌الاسلام حسنی:

حاکمان امروز افغانستان را در مقابل امنیت و جان مردم پاسخگو می‌دانیم/بسیج از کرامات امام راحل بود

حجت الاسلام حسنی گفت: عملیات تروریستی وحشیانه‌ای که این روز‌ها در نماز جمعه‌ها و کسب‌وکار‌های افغانستان به وقوع می‌پیوندد، واضح است که پشت همه این قضایا دست امریکا در کار است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۶۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، خطیب موقت جمعه میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به استقرار نزدیک چهار ماه دولت مردمی، جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی گفت: دولت در این مدت کوتاه توانست حقوق کارمندان را بدون خلق پول و استقراض از بانک ملی پرداخت کند و در واکسیناسیون عمومی موفق عمل کرد و طرح ساخت یک‌میلیون مسکن در حال عملیاتی است و تعامل بسیار فعال وزارت خارجه هم با کشور‌های همسایه و چین و روسیه و هم با اروپا داشت که حدود ۴ میلیارد دلار از ارز و دارایی‌های کشور که مسدود شده بود رفع شد.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد:، اما گاهی در روزنامه‌ها عده‌ای از روی بی‌انصافی به دولت می‌تازند همان کسانی که در ۸ سال دولت قبل سکوت کردند و حالا که هنوز چهار ماه است که دولت با کوه مشکلات از گذشته مواجه است انصاف را رعایت نمی‌کنند.
دولت اورژانسی مساله گرانی را حل کند
حجت‌الاسلام حسنی گفت: ما انتظاری که از این دولت مردمی جهادی و انقلابی داریم این است که بنشینند برای رفع گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق در جامعه تدبیری بیندیشند و این مساله را اورژانسی تحقق ببخشند.
مردم متدین میبد نگران بدحجابی در خیابان‌های شهر هستند.
خانواده‌های مؤمن و متدین خواند و تصریح کرد: بدحجابی در میبد زجرآور است و آن را در خیابان‌های شهر مذهبی و متدین تحمل نمی‌کنیم.
خطیب جمعه میبد گفت: فرمانداری تقاضا داریم؛ در اولین فرصت از تمام ادارات و ارگان‌های فرهنگی شهر به‌ویژه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و دادستان دعوت و راهکاری را برای حل این معضل بیابند چراکه گاهی احساس می‌شود این حرکت‌ها و رفتار‌ها از روی جهل و ناآگاهی نیست و تعمدی و دهن‌کجی به احکام و دین است.
بسیج از کرامات امام راحل بود
حجت‌الاسلام حسنی با گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را شجره طیبه خواند و گفت: این شجره طیبه که به دستان مبارک امام بزرگوار غرس شد از کرامات و معجزات امام راحل بود.
مدیر حوزه علمیه برادران میبد افزود: امام راحل بسیج مستضعفین را در همه اصناف و اقشار به میدان آورد و در این چهل سال هر جا نظام و انقلاب و مردم چه در مسائل نظامی، چه سازندگی و چه رسیدگی به مردم در وقت سیل و زلزله و اخیراً هم در ایام کرونا به حضور بسیج نیاز داشتند خوش درخشید.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: هر جا تفکر بسیجی و روحیه بسیجی بود موفق بودیم بنابراین امروز هم مسئولین باید از این نیروی باعظمت بسیج در ترقی و تعالی کشور در همه ابعاد استفاده کنند و نتایج آن را ببینند.
حجت‌الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان گفت: نخبگان و مسئولان در همه بخش‌ها که مورد خطاب رهبری بودند باید به جد در کشور تلاش کنند تا کشور را در دهه‌های آینده به قله علم و دانش برسانند.
امام‌جمعه موقت میبد از شیر مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران که این‌چنین شیطان بزرگ را تحقیر کردند و باقدرت، جلوی دزدیدن نفت کشور را گرفتند و قدرت خود را به رخ دولت مستکبر و شیطان بزرگ کشیدند قدردانی کرد. خطیب جمعه میبد رحلت عالم مجاهد، مبارز و انقلابی آیت‌الله مجتهد شبستری را که از علما و روحانیونی بود که از اول با امام همراه و در انقلاب نقش‌آفرینی کرد و در مجلس خبرگان رهبری هم در سالروز رحلت امام راحل، در مسئله ولایت‌فقیه، مقام معظم رهبری را به‌عنوان جانشین امام مطرح کرد تسلیت گفت. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار