خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان روستا عبدالله آباد گفت: بسیج در مقابله با جنگ نرم و جنگ سخت افتخار آفریده و سربلند بوده و بسیجیان در شرایط آرام و سخت در میدان عمل حضور دارند.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۸۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

همزمان با آغاز هفته بسیج و اهمیت بزرگداشت آن اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان روستا عبدالله آباد در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه با اشاره به اهمیت تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ساله بسیج اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته بسیج دفاع از حریم دین و کمک به مسلمانان تحت ستم در اقصی نقاط جهان است.

او افزود: امام راحل با هدف دفاع از جمهوری اسلامی، نقش تربیتی و فرهنگی، بصیرت، مردمی کردن امنیت اقدام به نام گزاری هفته بسیج کرد. بسیج یادگار امام خمینی (ره) و هدف از تشکیل این شجره طیبه مشارکت مردم در اداره حکومت اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان روستا عبدالله آباد با بیان اینکه بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است، گفت: چرا که نگاه بسیج به بیرون نیست بلکه به درون است. بسیج در مقابله با جنگ نرم و جنگ سخت افتخار آفریده و سربلند بوده و بسیجیان در شرایط آرام و سخت در میدان عمل حضور دارند.

رهایی خاطرنشان کرد: امروز بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش توانسته الگوهای مناسبی را به نسل جوان معرفی و در جهت جذب آن ها به سمت و سوی بسیج نقش آفرینی کند.

او با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان داشت: آذین بندی پایگاه و روستا، دیدار با خانواده های ایثارگران و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری اعضای پایگاه بسیج، دیدار با ایثارگران وجانبازان روستا، برگزاری حلقه صالحین به صورت حضوری، دیدار با فرمانده شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی از جمله برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها