خبرهای داغ:
مودی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: ۷۰ برنامه محوری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خوسف اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۸۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوسف، محمد حسین مودی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۹ آبان لغایت پنجم آذرماه برگزار می‌شود.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج خوسف با بیان اینکه طی این هفته 70 برنامه محوری و متنوع در این شهرستان برنامه ریزی شده است، گفت: این برنامه‌ها در روزهای این هفته که به نام‌های «بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمنان، بسیج استقلال و آزادگی، بسیج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و بسیج معنویت و اخلاق» نامگذاری شده، اجرا خواهد شد.

 

مودی از برگزاری همایش فرماندهان پایگاه مقاومت طی هفته بسیج خبر داد و گفت:  افتتاح قنات و استخر روستای جفت رود، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و اجرای رژه اقتدار و موتوری با همکاری دستگاه های مختلف از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته است.

 

وی بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اردوی جهادی یک روزه در سطح شهرستان، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، افتتاح طرح ملی لاله های روشن، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، رزمایش کمک های مومنانه در قالب توزیع بسته های آموزشی و کفش با حضور مسئولان استان بین دانش آموزان نیازمند، برگزاری مسابقات نقاشی، توزیع ماسک، نشست های بصیرتی تفکر بسیجی و ترویج مکتب مقاومت از برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خوسف است.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف در ادامه از افتتاح پروژه های عمرانی سپاه شامل بهره برداری از سالن های ورزشی حوزه شهدای عبادی ماژان و سالن ورزشی شهید چمران طی این هفته خبر داد.

 

وی با بیان اینکه طرح شهید سلمیانی برای مقابله با بیماری کرونا و تشدید نظارت بر اصناف طی هفته بسیج  قوت خواهد گرفت، اضافه کرد: همچنین به صورت سراسری همایش اقتدار و شکوه مقاومت روز چهارشنبه با حضور مسئولان ادارات مختلف در محل هیئت حسینی خوسف برگزار انجام خواهد شد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف از برگزاری رزمایش جهادگران در عرصه های مختلف پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و عمرانی در 29 آبان ماه خبر داد و گفت: جهادگران به روستاهای هدف در راستای خدمت رسانی اعزام خواهند شد.

 

مودی در پایان مسابقات حفظ قرآن و احکام، پیاده روی خانوادگی، تقدیر از فعالان بسیجی، برگزاری یادواره شهدای خوسف، حلقه های صالحین، برگزاری ایستگاه های سلامت، میز خدمت بسیج ادارات و جشنواره فرهنگی و مذهبی را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این برنامه ها با همکاری تمامی ظرفیت های ادارات سطح شهرستان برگزاری می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها