حجت الاسلام درویشی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

نهادینه شدن تفکر بسیجی در بین مسئولان، معجزه می‌کند

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه و بدنه مسئولان ما نهادینه شود، معجزه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۸۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خرم آباد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خدمات و برکات بسیج برای جامعه را از دو منظر می‌توان دید اول در حوزه‌های سخت و کار‌های علمی، کار‌های جهادی، کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی و سیل که خدمات ارزنده و برجسته‌ای انجام داده  و دوم در حوزه امورات معنوی بوده که در مکان‌هایی که لازم بوده و صحنه‌هایی که برای روشنگری و حمایت از انقلاب بوده، سکوت نکرده و وارد میدان شده و سخن انقلاب را رسانده است.

وی افزود: امروز توقع مقام معظم رهبری این است افراد بسیجی با تفکر بسیجی در دفاع از انقلاب و  آرمان‌های انقلاب در مقابل دشمن سکوت نکنند، دشمن به دنبال نا‌امیدی، یاس و بزرگ‌نمایی مشکلات است و به دنبال این است که خود را کوچک بشماریم و باور نکنیم، در اینجا نقش بسیج بسیار مهم است و نیاز به  تفکر بسیجی داریم.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: ما نباید بسیج را با عملکرد و اقداماتش بسنجیم، بسیج را باید با فکر  و عمل جهادیش سنجید، چرا که  اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه و  بدنه مسئولان ما نهادینه شود، معجزه می‌شود چرا که هر کجا در طول ۴۰ سال انقلاب یک مدیر و مسئول با تفکر بسیجی برای مردم خدمت کرده، مردم آثار ان را به راحتی دیده‌اند.

وی عنوان کرد:پیام و توقع بسیجیان این است، این دولت انقلابی که با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی روی کار آمده، کاری کنند که همه نهاد‌ها و ادارات با روحیه بسیجی با مردم مواجهه کنند، امروز برخورد و رسیدگی ما با مردم با روحیه بسیجی باشد.

نباید بسیجی را به فعالیت‌هایش محدود کنیم

درویشی افزود: اگر بنا باشد ارتباطات اداری، نامه‌نگاری و تشریفات در بدنه دولت نفوذ کند پس مابا روحیه بسیجی فاصله گرفته‌ایم، بنا براین تفکر و فکر بسیجی مکتب است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید بسیجی را به فعالیت‌هایش محدود کنیم، در حالی که تاکنون با همین فعالیت‌ها به داد ملت رسیده افزود:  مهم عمل به تفکر بسیجی است که در هرجا کار ساز بوده و معجزه ایجاد می‌کند  و اگر می‌خواهیم  در مسیر شهدا، خدمت به رهبری قدم برداشته و و دشمن را مایوس کنیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم.

درویشی خاطر نشان کرد:  بسیج گوش به فرمان ولایت است، چراغ  و نور بسیج نور ولایت است  پس باید پیرو ولایت باشیم تا عامد به تفکر بسیجی باشیم.

وی بیان کرد:  بسیج افتخارش این است در تمام صحنه‌هایی که برای مردم اتفاق می‌افتد پیش قدم در حل مشکل بوده است و مصادیق آن بحث کرونا با طرح شهید سلیمانی بوده و  در عرصه‌های کمک مومنانه، سازندگی، در جریان سیل و کمک به محرومان حضور فعال داشته است.

درویشی افزود:  رسیدگی به مناطق محروم استان جز افتخارات بسیج است و این افتخارات باید تداوم داشته باشد و امروز در صحنه دفاع از انقلاب  بسیج باید تمام قد وارد میدان شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز معلمان  و قشر فرهنگی ما باید در تعلیم و تربیت فرزندان ما با روحیه بسیجی اقدام کنند تا نسل آینده نیز مانند گذشته در دفاع از انقلاب بسیجی‌وار کمک کنند.

ارسال نظرات