خبرهای داغ:
فرمانده ارشد پایگاه های بسیج جامعة الزهرا(س) از برگزاری همایش ویژه هفته بسیج با حضور مسئولان، فرماندهان حوزه های مقاومت و بانوان طلبه بسیجی در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۴۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرکار خانم زهرا احسانی با اشاره به این که در آستانه هفته بسیج قرار داریم، ضمن تبریک این ایام به مقام معظم رهبری به عنوان به مقتدا و امام بسیجیان و همه اعضای لشکر مخلص خدا ابراز داشت: این همایش به همت پایگاه های مقاومت بسیج جامعة الزهرا(س) و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در عصر روز سه شنبه دوم آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در تالار بیداری جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم همچنین خانم دکتر برقعی مدیر جامعة الزهرا (س) و حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش پایانی نیز از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی بسیج طلاب در بخش خواهران تجلیل به عمل می آید.

وی در ادامه با اشاره به فرازهایی از پیام تاریخی و ماندگار حضرت امام در آذرماه سال ۶۷ در رابطه با تأسیس بسیج گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این پیام مهم بر این نکته کلیدی تأکید می فرمایند که بسیج شجره طیبه و درخت تناور و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند و بسیج باید با قدرت و اطمینان به کار خود ادامه دهد.

احسانی افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای نیز سال گذشته فرمودند که بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خدادادی ملت ایران است. دشمنان، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند که آن را نابود یا بی‌اثر کنند و ایشان در ادامه خاطرنشان کردند که مسئولان و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش بروند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم عمل به رهنمودها و فرمایشات امامین انقلاب در این باره اظهار داشت: حرکت سریع انقلاب با روحیه و تفکر بسیجی تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد و مکتب بسیج به عنوان تجلی مدرسه عشق و نیز مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب شهید پرور و حماسه ساز باقی خواهد ماند و برکاتش روز به روز وسیع تر خواهد شد.

ارسال نظرات