خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج و به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور صورت می گیرد؛

سخنرانی آیت الله اعرافی و حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در مدرسه دارالشفاء

به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگی به همت بسیج طلاب و با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۴۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جلسه مشترک با مسئولان بخش اداری و مالی و پایگاه های مقاومت بسیج جامعه الزهرا(س) با اشاره به مطلب فوق،اظهار داشت: این همایش ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه دوم آذرماه و با حضور مدیران و معاونان حوزه علمیه، مدیران و اساتید مدارس علمیه و نیز فرماندهان و گروه های جهادی بسیج طلاب، بسیج اساتید و نیز با همکاری تیپ امام صادق(ع) برگزار می گردد.

وی افزود: این برنامه ویژه طلاب بسیجی برادر است و عصر همین روز نیز همایش بزرگ خواهران طلبه بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و نیز سرکار خانم برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: در خاتمه این همایش از برگزیدگان دو مسابقه کتابخوانی بسیج طلاب ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز مسابقه قانون اساسی، با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار