فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسيج ( 30 آبان تا 6 آذر ) سال ۱۴۰۰ با شعار بسيج انقلابي و خدمتگزار در اين شهرستان پيش بيني شده و اجرا مي شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۵۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

برنامه فرهنگی-بصیرتی هفته بسيج در کوثر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ محرم پور رحمان ، اظهار داشت : ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسيج ( 30 آبان تا 6 آذر ) سال ۱۴۰۰ با شعار بسيج انقلابي و خدمتگزار در اين شهرستان پيش بيني شده و اجرا مي شود.

وی افزود: هفته مبارك بسيج با اهداف تبيين نقش و جايگاه بسيج در تقويت اقتدار ملي و جلوگيري از نفوذ دشمن، تبيين اقتصاد مقاومتي، معرفي بسيج و احقاق شعار سال در کوثر برگزار مي شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: دیدار با امام جمعه کوثر، برگزاري نشست هاي روشنگري، گردهمايي فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج، تجلیل از نخبگان و ایده پردازان بسیجی، همایش نماز، تجمع اقتدار بسیجیان، آبروی کوچه و افتخار محله، غبارروبي گلزار شهدا، ديدار با بسيجيان در محل پایگاه ها، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي و ... از جمله برنامه هاي شاخص هفته بسيج در اين شهرستان است.

وی تصریح کرد: فراگيري برنامه ها براي آحاد مختلف جامعه با بهره گيري از ظرفيت پايگاه ها و كانون ها، بهره برداري حداكثري از ظرفيت رسانه هاي ديداري، شنيداري، مكتوب و سايت ها، استفاده از ابتكارات، پژوهش ها و ایده های بسیج، نوآوري ها و خلاقيت ها در برنامه هاي هفته بسيج از جمله ديگر رويكرد ها و فعاليت اعضاي فعال بسيج و سپاه در اين هفته خواهد بود.

سرهنگ پوررحمان: بسيج يادگار امام (ره) و شجره طيبه اي است كه با فرمان بنيانگذار كبير انقلاب تشكيل شده و به عنوان بازويي قدرتمند در كنار دولتمردان براي برطرف كردن نيازهاي نظام جمهوري اسلامي حضوري فعال دارد؛ طرح حاج قاسم سلیمانی در ایام کرونا و رزمایش های مواسات و همدلی از جمله همیاری بسیج با دولت در راستای خدمات رسانی به مردم می باشد.

ارسال نظرات