مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:
زنجان- مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری از برگزاری هفتمين جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۷۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

دکتر علی رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با تبريك فرارسيدن هفته بسيج اظهار داشت :همزمان با هفته بسیج و روز پژوهش و فناوری هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان برگزار می‌شود.

 

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان برگزار می‌شود



وی هدف از برگزاری هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری را تجلیل از برگزیدگان علم و فناوری در طول یک سال گذشته عنوان کرد و افزود : در حاشیه این برنامه از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.



مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره مذکور با حضور و سخنراني دکتر محسن افشارچی، استاندار زنجان ، حجت الاسلام مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و دکتر وهب جعفریان عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان و مسئول بسیج اساتید استان زنجان برگزار مي شود،تاكيد كرد:همچنين در حاشیه جشنواره مذکور نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیجیان استان زنجان دایر می باشد.



رضا خانی با اشاره به زمان و مکان برگزاری هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان،خاطرنشان کرد :این جشنواره ٣٠ آبان ماه سال جاری از ساعت ٩:٣٠الي ١٢ در محل سالن همایش جهاد دانشگاهی واقع در میدان شورا برگزار می‌شود.



ارسال نظرات