خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

380 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: با توجه به در پیش رو بودن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین 380 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۸۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: سند اعتلا و راهبردی برنامه‌های بسیج مبتنی بر گام دوم انقلاب است و آحاد مردم مخاطب ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع 380 عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج در شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی برگزار می‌شود، افزود: هفته بسیج از امروز آغاز و تا 5 آذرماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر ضرورت حضور فعال شخص بسیجی در تمامی عرصه‌های مقابله با دشمن تصریح کرد: برنامه‌های طراحی‌شده در این هفته در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی و سایر عرصه‌هایی که توسط دشمنان مورد هجمه‌های متعدد قرارگرفته است اجرایی می‌شوند.

وی گفت: بسیج به‌عنوان یک سازمان مردمی در تمامی این عرصه‌ها در حال فعالیت است تا مقابل این هجمه‌های متعدد ایستادگی کند.

گلینی در ادامه با اشاره به برخی برنامه‌های عمومی در این هفته خاطرنشان کرد: پویش من و رفیق شهیدم، ویژه‌برنامه روضه رضوان، گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش اقتدار بسیجیان، کارگاه‌های آموزشی با محوریت گام دوم انقلاب و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و میز خدمت از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار