مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بسیج را کلید حل تمام مشکلات کشور دانست و گفت: یکی از عرصه‌های حیاتی بسیج ورود به مقوله «جهاد تبیین» است.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۳۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ضمن تبریک هفته بسیج به یاوران ولایت اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای پاسداشت و ترویج روحیه جهادی و فرهنگ شهادت‌طلبی در بین آحاد مختلف جامعه به‌ویژه جوانان است.

«جهاد تبیین» از اولویت‌های اساسی بسیج است

وی افزود: بسیجیان سرافراز همچون امیرالمؤمنین علی (ع) تلاش می‌کنند خود را وقف اسلام و جایگاه ولایت کنند. حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف خدمت به انقلاب و مردم جانانه و همراه با شور و شعور است. بسیج همواره منشأ تحولات عظیم اجتماعی در عرصه‌های خدمت‌رسانی بوده و نسبت به اهداف عالیه اسلامی معرفت لازم را کسب کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان، یکی از عرصه‌های حیاتی بسیج را ورود به مقوله «جهاد تبیین» عنوان کرد و بیان داشت: بسیجیان برای خنثی‌سازی هجمه‌های عظیم رسانه‌ای دشمن در تحریف حقایق انقلاب و نظام اسلامی باید به‌صورت جدی وارد عرصه جهاد تبیین شوند و حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمن را در هم بکوبند.

حجت‌الاسلام ترکاشوند ورود هوشمندانه و هنرمندانه در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت بسیجیان را جهاد تبیین قلمداد کرد و حضور جوانان مؤمن و انقلابی را در این برهه بسیار مؤثر و کارساز دانست و از زحمات طاقت‌فرسای بسیجیان ولایتمدار و جهادی در عرصه واکسیناسیون عمومی آحاد مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین معجزه و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر در عرصه خدمت‌رسانی همانند آفتاب تابان خوش درخشید و ثابت کرد که بسیج محدود به زمان، یک عرصه نظامی و یا فرهنگ نیست بلکه این نهاد مردم پایه و مقدس کلید حل تمام مشکلات کشور است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها