ساری-فرمانده سپاه کربلا از برپایی ۶۰ غرفه در نمایشگاه اسوه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۱۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اسوه در حسینیه عاشقان کربلا ساری با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران ظهر امروز افتتاح شد.

نمایش بخشی از توانمندی های بسیج در ۶۰ غرفه /
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، از برپایی ۶۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف  است.

به گفته سردار مسلمی غرفه‌های این نمایشگاه شامل  ۱۸ غرفه اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال مردم با هدف کمک به عرصه‌های تولید، اقتصاد و معیشت مردم ،۱۰ غرفه علمی، ۶ غرفه از بسیج مساجد و محلات از مجموع ۴۵ پایگاه نمونه استان می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سه منطقه بهشهر، ساری و تنکابن اضافه کرد:  مدل اجرایی این قرارگاه، برگرفته از فعالیت مردمی و مشارکتی  بوده و کار قراراگاه نیز از جنس خدمت‌رسانی و توانمندسازی مردم در مناطق محروم است.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد بسیج اقشار هم اشاره کرد و با تشریح برخی از اقدامات بسیج دانش آموزی، پزشکی، طلاب و روحانیون و ...، خاطرنشان کرد:برخی از کار‌های فرهنگی و ماموریت‌های بسیج اقشار قابل تجسم‌سازی نیست؛ اما بخش کوچکی از این فعالیت‌های فرهنگی دراین نمایشگاه به نمایش در آمده است.

فرمانده سپاه کربلا به عرصه فضای مجازی و فعالیت بسیجیان در آن هم اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یکی دیگر از عرصه‌هاست که در معاونت فضای مجازی به آن پرداخته شد.

به گفته سردار مسلمی راه اندازی سامانه‌های مختلف در حوزه توانمندسازی، آموزشی و ساماندهی گردان‌های سایبری و  همچنین یگان امنیتی با هدف ارتقای امنیت پایدار امنیت  از شرق تا غرب مازندران فعال است که در اینجا به نمایش در آمده است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به عظمت بسیج تاکید کرد:  مهم‌ترین وظیفه ما در عصر حاضر  انتقال تفکربسیجی به جامعه و نسل جدید است.

گفتنی است،نمایشگاه  اسوه  از امروز تا پنجم آذرماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برپا شده است و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ۱۵ تا ۲۰ از این محل بازدید داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها