نماینده ولی فقیه در مازندران:

ورود بسیج در جلوگیری از فساد‌های اداری ضروری است

ساری-آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت بسیجی در حوزه های مختلف، بکارگیری شود، تاکید کرد: بسیج باید در جلوگیری از فساد‌های ادرای نیز ورودی جدی کند. 
کد خبر: ۹۳۹۱۲۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اسوه در حسینیه عاشقان کربلا ساری با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران افتتاح شد. 

آیت الله لائینی  در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اظهار به کارکرد بسیج، گفت: آمار کمی و کیفی قابل توجه عملکرد برسیج در چنین نمایشگاهی نمی گنجد چرا  که آمار عملکرد بسیج بسیار زیاد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان بیان اینکه باید نمایشگاه دائمی عملکرد بسیج برپا شود، افزود: خدمات اجتماعی و مردمی بسیجیان باید تداوم و گسترش بیابد، گفت: تجربه و سابقه بسیج در نظام نشان داده است که بسیجیان برندگان بازی جنگ سخت درمقابل دشمنان هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت بسیجی در حوزه های مختلف، بکارگیری شود، ادامه داد: مدیریت بسیجی باعث یپشرفت و توسعه کشور می شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید در همه حوزه ها از نخبگان و فرهیختگان بسیجی استفاده شود، اضافه کرد:  بسیج باید در جلوگیری از فساد‌های اداری نیز ورودی جدی کند. 

به گزارش بسیج،نمایشگاه  اسوه در قالب ۶۰ غرفه عمومی و تخصصی  از امروز تا پنجم آذرماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برپا شده است و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ۱۵ تا ۲۰ از این محل بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها