خبرهای داغ:
رزن-امام جمعه شهر دمق گفت: دشمن برنامه‌ریزی دقیقی را در فضای مجازی دنبال می‌کند؛ ما هم به تبع برنامه دشمن باید برای مقابله وارد عمل شویم، اگر ترکیب دشمن فرق کرده برنامه‌ریزی ما هم باید به تبع آن فرق کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۲۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام امین علی میرزایی در حلقه سرگروهی شهید «بخشی» که با حضور فرماندهان و سرگروه‌های صالحین پایگاه‌های شهید مطهری ملابداغ، شهید بهشتی تخت، شهید چمران خورونده و شهید محمدی کهریزبغازی برگزار شد، اظهار داشت: شهید بهشتی می‌فرماید اگر می‌خواهید کار کنید، پیشرفت کنید، خودتان را نقد کنید.

وی گفت: ما طبق گفته شهید بهشتی باید یک ارزیابی از عملکرد خود در مسئولیتی که داریم، داشته باشیم تا بفهمیم کجا بوده‌ایم، کجا هستیم و کجا می‌رویم؛ اگر موفقیت حاصل نشده دلیل آن چه بوده و یا موفقیت حاصل شده چه عملکردهایی داشته‌ایم که باعث موفقیت ما شده است.

امام جمعه شهر دمق ادامه داد: آن چیزی که در فضای رسمی و در جهان دیده می‌شود این است که دشمن با تمام عده و عده کار و برنامه‌ریزی می‌کند و می‌گوید ما اگر می‌خواهیم در ایران موفق شویم باید آهسته و نرم حرکت کنیم؛ گزینه‌های سخت و نظامی با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی موفق نیست و مردم زیر بار زور و ظلم نخواهند رفت بنابراین باید با جنگ نرم وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی دقیقی را در فضای مجازی دنبال می‌کند؛ ما هم به تبع برنامه دشمن باید برای مقابله وارد عمل شویم، اگر ترکیب دشمن فرق کرده برنامه‌ریزی ما هم باید به تبع آن فرق کند.

میرزایی با بیان اینکه کار ما کار فرهنگی است و کار فرهنگی هم دیر جواب می‌دهد، ابراز داشت: باید با نسل‎ها و سن‌های مختلف به زبان خودش صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ما اگر تقوا در کار نداشته باشیم موفق نمی‌شویم؛ بنابراین باید به فعالیت‌های خود در بسیج با بعد آخرتی و خدایی نگاه کنیم نه بعد مادی، که با این نگاه سختی‌ها آسان می‌شود و پیشرفت در کارها حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات