خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: خداوند امت پیامبر را به‌واسطه مستضعفانش یاری می‌دهد که امروز بسیج مستضعفین مصداق بارز آن است.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۲۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در همایش «میثاق با ولی» که در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مؤمن واقعی فردی است که یاری کننده دین خدا و امام جامعه باشد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین مصداق بارز یاری‌دهندگان دین خداست، گفت: خداوند امت پیامبر را به‌واسطه مستضعفانش یاری می‌دهد که امروز بسیج مستضعفین مصداق بارز آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بسیج همواره در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده است؛ پیشتاز و اثرگذار بوده است که نمونه آن را بارها و بارها در مسائل و برهه‌ها و شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله و امروز در امر کمک به حوزه سلامت شاهد و ناظریم.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه بسیج در خط مقدم جبهه اقتصادی، جبهه سلامت و جنگ نرم قرار دارد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج سیاسی است سیاست زده نیست، یعنی دنبال کسب مقام و جایگاه برای خودش نیست و مگر می‌شود انسان مؤمن و مسلمان باشد اما سیاسی نباشد.

وی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب باید به‌عنوان یک بسیجی مؤمن برای نصرت یاری دین خدا، حفظ انقلاب و نظام اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

به گزارش بسیج، همایش میثاق با ولی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، اقشار تخصصی بسیج، روسای محله‌های اسلامی، ائمه جماعات و روسای هیئت امنای مساجد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها