خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

امروز تفکر بسیجی تبدیل به فرهنگ شده است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز تفکر بسیجی تبدیل به فرهنگ شده است و باید بیشتر به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۳۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ فرمانده سپاه استان سمنان به همراه جمعی از پاسداران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار گفت: امروز تفکر بسیجی تبدیل به فرهنگ شده است و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی افزود: نسبت به جذب جوانان و نوجوانان به بسیج باید بیشتر تلاش شود و در این عرصه پایگاه های مقاومت وظیفه ی ویژه ای دارند.

ایشان ادامه داد: قرارگاه پیامبر اکرم (ص) کار ابتکاری و مفیدی است که باید به صورت عملیاتی اجرا شود و به آن بیشتر پرداخته شود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این دیدار گفت: تشکیل بسیج از اعتقاد قلبی راسخ امام خمینی (ره) به نقش مردم و مردم سالاری دینی بوده است.

وی افزود: بسیج در استان سمنان در حوزه های مختلف فعالیت می کند و نقطه امید مردم است و هم افزایی بین اقشار مختلف بسیج در استان برکات فراوانی دارد.

ایشان ادامه داد: قرارگاه پیامبر اکرم (ص) بسیار مهم است و تشکیل آن برکات فراوانی را به همراه دارد و این طرح فردا در تهران رونمایی می شود که مدلی است که از استان سمنان گرفته شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها