مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

بسیج با تفکر جهادی، بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را مدیریت کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با اشاره به اهمیت کادر سازی با تفکر جهادی در بسیج گفت: مجموعه بسیج حتی بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را نیز با تفکر و روحیه جهادی مدیریت کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۲۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام حمید اسکندری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ستونی است که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد و در برهه‌های حساس انقلاب از پیشروی بحران‌ها جلوگیری و در زمان مناسب با نسخه‌های متعدد و به‌جا دردها را درمان کرده است.

بسیج با تفکر جهادی، بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را مدیریت کرده است

وی مطرح کرد: بسیج همواره در عرصه‌های مختلفی از جمله جنگ و مبارزه با منافقین داخلی، کمک به مردم در حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و ...، خدمت‌رسانی در زمینه‌های بهداشتی و درمانی مانند واکسیناسیون و نیز فعالیت سازندگی و اقتصادی، با تفکر و روحیه جهادی نقش‌آفرینی و به بهترین شکل از مشکلات مردم گره‌گشایی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با اشاره به اهمیت کادر سازی با تفکر جهادی در بسیج برای اداره امورات کشور عنوان کرد: این مجموعه انسان‌ساز به حدی در این حوزه دقیق و بدون نقص فعالیت کرده که نه‌تنها در درون مرزهای کشور بلکه در خارج از مرزها نیز در دل‌های آزادی خواهان عالم رسوخ کرده است.

حجت‌الاسلام اسکندری مطرح کرد: مجموعه بسیج حتی بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را نیز با تفکر و روحیه جهادی مدیریت کرده است که یکی از این بحران‌ها حضور نیروهای تکفیری در منطقه بود که با دلال‌های نفتی سعودی‌ها و حمایت‌های کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل و انگلستان سعی در به آشوب کشیدن کشورهای اسلامی منطقه و کشتار مسلمانان به دست شبه مسلمانان تکفیری داشتند.

وی ادامه داد: در آن شرایط، سردار حاج قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از ظرفیت شجره طیبه بسیج و افراد تربیت شده در این مکتب انسان‌ساز، نه‌تنها مانع تحقق اهداف نیروهای تکفیری در منطقه شد بلکه با انتقال تفکر بسیجی به کشورهای منطقه و ایجاد سازوکار دفاع مردمی، این بحران را به بهترین وجه و با کمترین امکانات مدیریت و دل‌های مردم مظلوم مسلمان را بیش‌ازپیش با انقلاب همراه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با این اقدام گام مهمی در مسیر تمدن سازی اسلامی برداشت. امید است بتوانیم با ایجاد مقدمات امت سازی اسلامی، ظهور زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنیم تا نیروهای متعهد و متخصص بسیج با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان سربازان امام زمان (عج) در رکاب آن حضرت قرار گیرند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها