خبرهای داغ:

زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس بوکان نواخته شد

همزمان با اولین روز از هفته بسیج زنگ ایثار و مقاومت، با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان بوکانی در مدرسه تمدن نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۲۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، همزمان با اولین روز از هفته بسیج زنگ ایثار و مقاومت، با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان بوکانی در مدرسه تمدن نواخته شد.

در این مراسم فرمانده سپاه بوکان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را نماد خودباوری و اتکا به خود دانست و گفت: بسیج از بدو شکل‌گیری در سخت ترین شرایط کشور با اتکا به خودباوری توانست مسیر موفقیت را طی کند.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: بسیج در چهل و دو سال گذشته همچون سدی در برابر تمام دسیسه های دشمن ایستاده است و جدای از این مهم نیز در بسیاری از عرصه های احتماعی، علمی، ورزشی و فرهنگی پای کار بوده است.

 وی ادامه داد: با پایان یافتن دفاع مقدس که نقش بارز بسیج در موفقیت های آن کاملا مشهود است، پای در حوزه سلامت مردم گذاشت و توانست طی چند ماه با واکسیناسیون عمومی فلج اطفال را که سالیانه هزاران کودک را دچار معلولیت می کرد ریشه کن کند.

جمشیدی تصریح کرد: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی یکی دیگر را اقدامات مهمی بود، که بسیج به آن وارد شد و در طول چند سال چهره جنگ زده کشور را به چهره ای آباد و رو به پیشرفت تغییر داد.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا، بسیج با طرح های مختلف همچون طرح سردار شهید قاسم سلیمانی وارد عرصه مبارزه با این ویروس منحوس شد.

جمشیدی، بسیج و بسیجیان را سربازان راستین امام و رهبری دانست و افزود: بی تردید حضور میلیون ها بسیجی در بدنه کشور که امروز به مکتبی جهانی نیز تبدیل شده انقلاب را در برابر تمام حوادث و دشمنی ها بیمه کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات